شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که بحران غزه و رویه غیر انسانی اسرائیل در مواجهه با مردم این باریکه، بر همه مسائل بین المللی سایه انداخته و به بزرگترین چالش پیش روی جامعه جهانی تبدیل شده است، انتخابات آتی ایالات متحده را نیز به مسأله کلیدی و مهم سال 2024 تبدیل کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه مصر اتهامات وزیر دارایی اسرائیل را مبنی بر اینکه مصر در ماجرای جنگ غزه مقصر است، محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی قصد دارد آژانس آنروا را به کلی حذف کند، نشانگر نیات شوم دشمن اشغالگر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه حملات هوایی جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی و مدنی در رفح را به شدت محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه ایران در سفرش به قطر با وزیر خارجه این کشور روابط دوجانبه و تحولات منطقه از جمله جنگ غزه را بررسی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمدحسن حبیب‌اله‌زاده سفیر ایران در آنکارا در گفت‌وگویی با تلویزیون ترکیه به تشریح مناسبات ایران و ترکیه و تحولات منطقه پرداخت.

وب‌گاه گسترش

تحریم ها، مدتی است که سایه خود را بر سر ایران انداخته است و بسیاری از سیاست مداران غربی بررسی کرده اند که آیا این تحریم ها توتنسته آنطور که باید اثر خود را بر روی ایران بگذارد یا خیر.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: نتانیاهو به هیچ‌کس گوش نمی‌دهد و از ما می‌خواهد که ادعاهای بدون مدرک را باور کنیم و چشمانمان را بر روی پایبندی به قوانین بین‌المللی ببندیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به ادعای مقامات اسرائیل علیه آنروا در غزه گفت که نتانیاهو به حرف کسی گوش نمی‌دهد و از ما می‌خواهد ادعاهای بدون مدرکش را باور کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: «نتانیاهو به حرف کسی گوش نمی‌دهد و از ما می‌خواهد ادعاهای بدون مدرکش را باور کنیم و چشمان‌مان را بر روی رعایت قوانین بین‌المللی ببندیم».

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران امروز اعلام کرد که کشیده شدن جنایات جنگی و نسل کشی رژیم اشغالگر اسرائیل به رفح، تبعات سختی برای تل آویو خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا به اظهارات اخیر دونالد ترامپ واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرتضی الویری در یک مناظره انتخاباتی در مقابل سیدنظام موسوی اظهار کرد: شورای نگهبان در تعیین شرایط انتخاب شوندگان ضایعات بسیار سنگینی به بار آورده است. این مسأله موجب یاس مردم شده است.

وب‌گاه گسترش

با توجه به باز شدن بازار پس از چند روز تعطیلی، تحلیلگران توصیه می‌کنند که معامله‌گران از هیجانات ابتدایی بازار دوشنبه اجتناب کنند. نقطه تصمیم‌گیری برای بازار ارز در سطح حمایتی 54 هزار و 300 تومان قرار خواهد داشت.

وب‌گاه گسترش

در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا امروز (دوشنبه، 23 بهمن) با قیمت 42 هزار و 921 تومان معامله شد. این قیمت نسبت به روز کاری گذشته (شنبه، 21 بهمن) بدون تغییر باقی ماند. اما قیمت یورو کاهش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امورخارجه کشورمان وارد دوحه پایتخت قطر شد.