شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به ساختمان دادگستری در ترکیه با خانواده‌های مجروحان و قربانیان این حادثه همدردی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای آتلانتیک در تحلیلی به بررسی اقدامات بین‌المللی رجب طیب اردوغان پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیرحسین شمشیری مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نشست خبری این تشکل دانشجویی با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از برگزاری برنامه‌هایی با عنوان تریبون آزاد "صدای جمهور" در میادین مختلف شهر خبر داد و گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران به دلیل اهمیت مشارکت و کمک به این امر در انتخابات قرار است برگزاری تریبون‌های...

وب‌گاه عصر ایران

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که در مذاکرات با مقام‌های اوکراین در مورد تداوم حمایت مالی و نظامی اتحادیه اروپا از کی‌یف و همچنین روند ملحق شدن این کشور به اتحادیه گفتگو خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«میرمسعود حسینیان» به‌عنوان سفیر جدید ایران در تونس منصوب شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان و نخست وزیر و وزیر خارجه قطر، پیش از ظهر امروز به صورت تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه و فلسطین گفتگو کردند.

خبرگزاری تسنیم

مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نشستی ضمن تبیین مواضع این تشکل دانشجویی در خصوص انتخابات مجلس به بررسی عملکرد مجلس یازدهم پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برنامه‌های این تشکل دانشجویی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ائتلاف‌هایی از قبیل ائتلاف آمریکا در دریای سرخ و آنچه اتحادیه اروپا می‌خواهد تشکیل دهد را تخیلی خواند و گفت که این ائتلاف‌های خودخوانده کمکی به صلح و امنیت در منطقه نمی‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

اشاره ترامپ به ازسرگیری مذاکرات غیرمستقیم دولت آمریکا با ایران در مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای است که پس از پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در دستور کار سیاست خارجی دولت او قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیل اعلام کردند که نخست وزیر اسراییل خواستار تعیین یک جایگزین برای آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) شده است.

وب‌گاه فرارو

معاون اجرایی رئیس جمهوری، گفت: شاخص رشد کشور امروز به بیش از 6 درصد رسیده، در حوزه نفت شاخص رشد به نزدیک 20 درصد رسیده است و امروز برای نفت کشور مشتری وجود داشته و هر آنچه که تولید می‌شود را به فروش می‌رسانیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قصد نداشتم که دیگر درباره سفرهای استانی آقای رییس‌جمهور چیزی بنویسم، چون بی‌فایده می‌دانستم ولی سخنان ایشان در بندرعباس موجب شد که توضیحاتی را بدهم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دونالد ترامپ» رییس‌جمهور پیشین آمریکا، روز دوشنبه، در گفت‌وگویی مدعی شد که سیاست‌های او تهدید ایران در منطقه را خنثی کرده بود اما حالا، با وجود دولت بایدن، ایران به «قدرتی واقعی» تبدیل شده است.