شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمار سازمان ملل متحد حکایت از آن دارد که حملات روزانه شهرک‌نشینان [صهیونیست] از زمان حمله حماس به اسرائیل در هفتم اکتبر (15 مهر)، بیش از 2 برابر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر پادشاهی عربستان با حضور در ستاد وزارت دفاع در تهران با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعیدحجاریان از تئوریسن های جریان اصلاح طلب در مقاطع مختلف سیاسی و انتخاباتی با اظهارنظرهایش، فضایی از بحثها و مجادلات را باز کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کازان اعلام کرد: «رستم نورگلوویچ مینیخانوف» رئیس‌جمهوری تاتارستان فردا به ایران سفر خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی در واکنش به درگیری مرزی بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان، دو طرف را به خویشتنداری و حفظ آرامش دعوت کرد.

وب‌گاه گسترش

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد که از ابتدای معاملات امروز، قیمت دلار در بازار غیررسمی ثابت مانده است، اما قیمت سکه کاهش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

چون دولت توان مهار تورم و کنترل قیمت ارز را ندارد سکوت کرده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه اسرائیل درخواست برای منع ارسال سلاح برای این رژیم را درخواستی برای ممانعت از نابودی جنبش حماس دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان ظهر امروز با رئیس دفتر سیاسی حماس دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: هدف اصلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ترویج مشارکت حداکثری در انتخابات است و در این راستا دانشگاه از هیچ جریان سیاسی در انتخابات جانبداری نخواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به قطر با «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر این کشور دیدار کرد.

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه باید مشکلات مردم به صورت واقعی حل شود گفت: بهترین راه مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی خدمت به ملت ایران است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر علیرضا رهایی در نشست با جمعی از کارکنان دانشگاه با موضوع انتخابات پیش رو ضمن بیان این مطلب، مجلس شورای اسلامی را یکی از ارکان مهم حکمرانی و یکی از سه قوه اصلی کشور توصیف کرد و گفت: تجربیات تاریخی دلائلی بر اهمیت و نقش بی بدیل مجلس در حکمرانی کلان کشور و همچنین در نحوه اداره کشور و رفع مشکلات جامعه است. در انتخابات پیش رو، هدف انتخاب نمایندگانی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام غیرقانونی آمریکا در توقیف و انتقال هواپیمای باری 747 شرکت امتراسور ونزوئلا را محکوم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: اصولگرایان در اعدام‌ها به چین، در سانسور و رسانه به کره شمالی، در ناامنی و تعداد زندانیان به امریکا، در وجود اعتراضات به فرانسه، در تورم به ونزوئلا و ترکیه، در فقر به یمن و... ارجاع می‌دهند.

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات قضایی برخط را ابتکاری خوب قوه قضاییه دانست و گفت: با این سامانه بخشی از مشکلات هموطنان خارج از کشور مرتفع خواهد شد.