شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته که به شدت نگران تهدیدهای بنیامین نتانیاهو برای حمله به رفح بدون برنامه تخلیه و بدون چشم‌اندازی برای اردوگاه‌های آوارگان در مصر است.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه ایران در ادامه سفرش به منطقه و پس از حضور در سوریه و دیدار با مقامات این کشور بعدازظهر امروز (دوشنبه) دمشق را به مقصد دوحه ترک کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در واکنش به اظهارات اخیر دونالد ترامپ گفت که ناتو نمی‌تواند یک ائتلاف نظامی «جداگانه» و متکی بر وهم و خیال رئیس‌جمهور آمریکا باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با ابراز نگرانی شدید از وخامت اوضاع در شهر رفح، درباره عواقب خطرناک حمله اسرائیل به این منطقه هشدار داد و گفت که شاید باید اقدامی بیشتر از ابراز نگرانی صورت دهیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 1357 ایران بیانیه‌ای منتشر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است. "اگر کمی هم کند پیش بروید، ولی روی پای خودتان، بهتر است تا تند پیش بروید و روی پای دیگران" (شهید بهشتی) راهپیمایی 22 بهمن هر ساله هم‌زمان با سالگرد پیروزی انقلاب 1357 ایران و در آخرین روز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش و طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان در دستور کار مجلس قرار گرفت. بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه بودجه 1403 و گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور هفته جاری مجلس قرار دارد. جلسات علنی مجلس شورای اسلامی بعد از یک هفته تعطیلی برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های...

وب‌گاه گسترش

بانک مرکزی امروز نرخ رسمی 46 ارز را اعلام کرد. بر اساس این اعلام، نرخ 21 ارز افزایش یافت و نرخ 2 ارز کاهش یافت، در حالی که نرخ باقی مانده ارزها ثابت ماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته با حدود 15 نفر از مسئولان گروه‌های مختلف فلسطینی مستقر در دمشق دیدار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این نشریه فعال در حوزه سیاست خارجی آمریکا با اشاره به تحولات منطقه نوشت: جنگ غزه دیگر محدود به اسرائیل و حماس نیست. این خطر جدی وجود دارد که تبادل حملات، منجر به درگیری مستقیم میان ایران و آمریکا شود. اما نکته‌ای که کمتر به آن توجه شده این است که این طیف گسترده از درگیری‌ها موجب کمرنگ شدن اختلافات فرقه‌ای شده که اغلب شکل‌دهنده اصلی تحولات منطقه خاورمیانه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران با اشاره به مناسبات تهران و ریاض طی 6 ماه گذشته تاکید کرد که این روابط با سرعت و دقت به پیش می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ده‌ها تن از وزرای امور خارجه کشورها فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در سال‌های اخیر آمریکا با چالشی بزرگ در روابط خود با متحدان و هم چنین جنوب جهانی مواجه شده است.

وب‌گاه الف

سخنگوی دولت با اشاره به سیاست خارجی دولت سیزدهم گفت: سیاست منزوی کردن ایران که سال‌های قبل در دستور کار غربی‌ها بود، در این دولت به فراموشی سپرده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت اظهار داشت: دولت سیزدهم به جای شعار کلید مشکلات در بیرون است، شعار کلید مشکلات در دست مردم است را پیش گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران امروز در نشست خبری در دمشق با همتای سوری خود گفت که غزه به قبرستان صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران که در مقصد دوم سفرش به منطقه در دمشق حضور دارد، بعدازظهر امروز با رئیس‌جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.