شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو - رئوف توکلی؛ جنگ غزه در کنار تحولات بزرگی که در تغییر معادلات منطقه و جهان به همراه داشته است. ابعاد قدرت سیاسی و ژئوپلتیکی برخی دولت‌های منطقه را نیز پیش از بیش آشکار ساخته است. قطر به عنوان کشوری که از ابتدای جنگ هفت اکتبر در کنار بازوی رسانه‌ای خود یعنی شبکه الجزیره که به ضرس قاطع می توان اذعان کرد یکی از اصلی‌ترین و یا مهم‌ترین رسانه پوشش دهنده تحولات...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جبهه اصلاحات ایران در گفتگو با مهر گفت: هیأت‌های نظارت استانی روند کار هیأت‌های اجرایی را تکمیل کردند. البته آن‌ها که به رأی هیأت‌های نظارت اعتراض کردند، منتظر اعلام نظر شورای نگهبان هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران تمام دلباختگان مقاومت اسلامی حق پاسخ متقابل این ترورها را به رسمیت می‌شناسد و با انگیزه‌های مضاعف رژیم صهیونیستی را پشیمان خواهند کرد.

خبرگزاری دانشجو

عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نسبت فعلی بین بانوان و آقایون در مجلس شورای اسلامی کفایت نمی‌کند و حضور زنان در لیست‌ها باید پررنگ‌تر باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس در خصوص شهادت مستشاران ایرانی در دمشق پیامی را منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرتضی الویری، چهره شاخص اصلاح طلب به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: دولت احمدی‌نژاد و رییسی در حرکت‌های پوپولیستی و مردم‌پسندانه متاسفانه نعل به نعل و مشابه یک دیگر پیش رفتند، بنابراین نمی‌توانم تقدم و تاخری بر آن‌ها قائل شوم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق اعلام سازمان‌های حقوق بشری تا به امروز بیش از 25 هزار فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند که از این تعداد 10 هزار نفر کودک بوده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متیو پتی، کارشناس «اندیشکده صلح کردی» طی یادداشتی که در سایت وابسته به «اندیشکده کوینسی» منتشر شده، به ارزیابی اقدامات تعدادی از نمایندگان کنگره امریکا برای حمایت از فرقه تروریستی رجوی پرداخته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام صبح امروز رژیم صهیونیستی در حمله به منطقه مسکونی المزه دمشق را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری خبرآنلاین، 12 قاب ماندگار از روزهایی که سیاست ایران سوگ وار فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی بود را منتشر رکد است؛ از غم نهفته در چهره همسنگران آیت الله تا بی تابی فرزندان در روز وداع با پدر.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: در مرحله حساس و مهمی قرار دادیم و در چهارمین ماه مبارزه با رژیم صهیونیستی، شاهد مقاومت صبر افسانه‌ای مردم غزه هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد الدیلمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در مقابله با محور مقاومت ناتوان هستند، گفت: اتحاد محور مقاومت حول مسجدالاقصی و مجاهدان فلسطین در طوفان الاقصی به‌وجود آمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد که این بلوک قصد تشدید درگیری با ارتش یمن را ندارد. جوزپ بورل همچنین گفت نتانیاهو شخصا هرگونه تلاش برای حل و فصل نزاع چند دهه‌ای با فلسطینی‌ها را به انحراف کشانده است. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد که این بلوک قصد تشدید درگیری با ارتش یمن را ندارد. جوزپ بورل همچنین گفت نتانیاهو شخصا هرگونه تلاش برای حل و فصل نزاع چند دهه‌ای با فلسطینی‌ها...

وب‌گاه الف

سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه "با شورای ائتلاف و جبهه پایداری طی یک ماه گذشته گفتگوهای اولیه را آغاز کردیم"، گفت: ما از جلسات و گفتگوها استقبال می‌کنیم اما معتقدیم که ذیل این تعاملات، منطق باید حاکم باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به واتیکان با همتای خود دیدار و رایزنی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اروپایی و روسی اعلام کردند که اتحادیه اروپا قصد دارد سیزدهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تا قبل از دومین سالروز آغاز جنگ اوکراین تصویب و اعمال کنند.