شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام دولت آمریکا در قرار دادن نام انصارالله در فهرست سازمان‌های «تروریستی» مورد ادعای واشنگتن را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یکشنبه هفته آینده با دعوت از مسئولان امنیتی و نظامی و اطلاعاتی، ابعاد اقدام پاکستان علیه کشورمان بررسی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسائل امنیتی، تجاری و اقلیمی برای بسیاری از متحدان ایالات متحده مهم است. با این حال، سایر کشورها با منش بده‌بستانی رئیس‌جمهور سابق احساس راحتی بیشتری دارند. مسائل امنیتی، تجاری و اقلیمی برای بسیاری از متحدان ایالات متحده مهم است. با این حال، سایر کشورها با منش بده‌بستانی رئیس‌جمهور سابق احساس راحتی بیشتری دارند. به گزارش عرشه آنلاین، زمانی که کاجا کالاس، نخست‌وزیر استونی در ماه نوامبر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های دیپلماتیک و گفتگو‌های دوجانبه خود، با فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در پی حمله بامداد امروز به روستایی مرزی در استان سیستان و بلوچستان، کاردار سفارت پاکستان در تهران به وزارت امور خارجه فرا خوانده شد.

وب‌گاه فرارو

مرکز نظام ایمنی هسته‌ای کشور نیز پیش از این با تاکید بر پایش پرتوی مستمر و دوره‌ای رودخانه «ارس» اعلام کرد: در آخرین پایش پرتوی صورت گرفته، آلودگی به مواد پرتوزا در این رودخانه رویت نشده است و رودخانه ارس به‌صورت مستمر در حال پایش پرتوی و رصد مواد پرتوزا است و علاوه بر این پایش‌ها، به‌زودی سیستم‌های پایش آنلاین آب نیز در آن منطقه نصب خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس داووس با آقای «واهاگن خاچاطوریان» رئیس جمهور ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه این سازمان به صورت مرتب کیفیت آب رودخانه ارس را پایش می‌کند، گفت: نگرانی درباره آلودگی آب این رودخانه وجود ندارد. «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شایعه آلودگی آب رودخانه ارس به وسیله پسماند نیروگاه اتمی ارمنستان، اظهار کرد: ما مرتب کیفیت آب این رودخانه را پایش می‌کنیم و آلودگی وجود ندارد. رودخانه ارس با مواد...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران در به مناسبت صدمین روز عملیات هفتم اکتبر مناظره ای با حضور سردار حسین علایی و صادق زیباکلام برگزار کرده است که بخش هایی از این مناظره در ادامه آمده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نوش‌آبادی گفت: در حقوق بین‌الملل اگر یک کشور مورد تعرض قرار بگیرد حق دفاع مشروع دارد و عملیات سپاه در راستای بازدارندگی و عمل متقابل بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان در ادامه دیدار‌های دیپلماتیک خود در داووس سوئیس، با «دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس دیدار و گفت‌گو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران سه‌شنبه شب بر اساس دعوت به‌عمل آمده از ایران برای شرکت در برنامه‌های اجلاس داووس، راهی سوئیس شد. او روز گذشته در پیامی در شبکه ایکس با اشاره به سفرش به داووس نوشت: «در این اجلاس ضمن تبیین مواضع ایران، با توجه به موقعیت ویژه ژئواکونومیک کشورمان، دیدگاه‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و اقتصادی را تشریح خواهم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان در ادامه دیدار‌های دیپلماتیک و گفتگو‌های دوجانبه خود در داووس، با وزیر امور خارجه عربستان سعودی دیدار و گفتگو کرد.