شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه آمریکا در نشست اقتصادی داووس، پاره کردن توافق هسته‌ای ایران از سوی ترامپ را «یک اشتباه بزرگ» تلقی کرد. وزیر امور خارجه آمریکا در نشست اقتصادی داووس، پاره کردن توافق هسته‌ای ایران از سوی ترامپ را «یک اشتباه بزرگ» تلقی کرد. به گزارش عرشه آنلاین، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه و در پاسخ به پرسش‌های «توماس فریدمن» ستون‌نویس روزنامه نیویورک‌تایمز در نشست...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه آمریکا در نشست اقتصادی داووس، خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران را «یک اشتباه بزرگ» تلقی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که جمهوری اسلامی ایران معاهده امنیتی را با هدف تامین امنیت داخلی کشور در حاشیه مرزهای غربی با طرف غربی امضاء کرد که انتظار می‌رود با همکاری طرف‌های غربی به اهداف توافق امنیتی دست پیدا کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران علیه مواضع جاسوس‌های اسراییل و تکفیری‌ها، به وضوح این پیام را به واشنگتن و لندن مخابره کرد که ایران اسلامی هراسی از نبرد با دشمن متجاوز ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس سالانه داووس و در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان بی سی تاکید کرد که یمنی‌ها از ایران هیچ فرمان و دستوری نمی‌گیرند.

وب‌گاه الف

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حمله موشکی سپاه علیه پایگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی را حامل این پیام دانست که امنیت مردم، خط قرمز جمهوری اسلامی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه چین در یک نشست خبری از موضع آشکار ایران و چند کشور دیگر مبنی بر مخالفت آشکار با استقلال تایوان قدردانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما بارها به مقامات کشورهای همسایه تاکید کردیم که نباید خاک خود را فرصتی برای عملیات علیه مردم کشورمان یا جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران قرار دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ایران دامنه و برد حمله نظامی خود را به بالای 1200 کیلومتر رساند تا نشان دهد برای هر سناریویی آمادگی داشته و محاسبه هزینه - فایده خود را انجام داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سپاه پاسداران با عملیات موشکی صادق‌الوعد بودن خود و نیروهای مسلح را نشان داد، گفت که این عملیات نشان داد که ایران اسلامی برای تامین امنیت خود هیچ کوتاهی و مسامحه‌ای نمی‌کند و خط قرمز ما امنیت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حمله موشکی سپاه علیه پایگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی را حامل این پیام دانست که امنیت مردم، خط قرمز جمهوری اسلامی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای اسپانیایی با بیان اینکه ملت فلسطین باید آینده غزه پساجنگ را رقم بزنند، گفت که اگر آمریکا دست از حمایت از رژیم اسرائیل بردارد، این رژیم توان چند ساعت ادامه جنگ را نخواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ایران در نامه‌ای به شورای امنیت اعلام کرد که عملیات ضد تروریستی ایران ضروری و متناسب با هدف قرار دادن دقیق پایگاه‌های گروه‌های تروریستی و رعایت کامل تعهدات بین‌المللی به ویژه حقوق بشردوستانه انجام شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشکلات اقتصادی و کنار زدن مردم از مسائل اقتصادی مهم‌ترین علت کنار زدن مردم از حضور در پای صندوق‌های رای است که رهبرمعظم انقلاب از آن به عنوان یکی از راهبردهای دشمن برای خارج کردن مردم ازصحنه برشمردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به خبرگزاری خبرآنلاین می‌گوید: هیچ جریان و حزب اصلاح‌طلب تا به امروز انتخابات را تحریم نکرده اما وقتی نمی‌توانیم لیست دهیم، آیا توقع دارند ما در انتخابات آینده از یکی از دو یا سه لیست اصولگرایان اعلان حمایت کنیم؟

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی هیات رئیسه مجلس در واکنش به حمله موشکی سپاه علیه ترویست ها نوشت: موشک‌های بالستیک سپاه علاوه بر اربیل، مقر تروریست‌های تکفیری در شمال ادلب سوریه را نیز هدف قرار دادند.