شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سپاه پاسداران بامداد دیروز برای نخستین‌بار به‌صورت همزمان دو عملیات موشکی را علیه صهیونیست‌ها و مواضع داعش در دو منطقه اربیل عراق و ادلب سوریه اجرا کرد. این عملیات ترکیبی که با شلیک 24 فروند موشک همراه بود، شدیدترین حملات به مواضع داعش و صهیونیست‌ها در این مناطق توصیف شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در دهه قبل از بحران مالی بزرگ سال2008، رئیس فدرال‌رزرو، آلن گرینسپن، به یک شبه‌پیامبر مجازی در واشنگتن تبدیل شده بود. همان‌طور که سناتور ایالات متحده، جان مک‌کین، جمهوری‌خواهِ آریزونا، توصیه معروفی داشت، «اگر او زنده یا مرده بود، مهم نیست. اگر او مرده هم باشد، او را نگه دارید و عینک تیره روی صورت او بگذارید.» گراهام آلیسون، استاد دانشگاه هاروارد در مجله فارن‌افرز نوشت: در طول دو دهه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر دولت موقت پاکستان در حاشیه اجلاس داووس در سوئیس دیدار و درباره مسائل مختلف گفتگو کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صدرالحسینی گفت: اقدام شب گذشته سپاه پاسداران این پیام را دارد که به کسانی که امنیت ما را خدشه دار می‌کنند توجه لازم را داریم و پاسخ آن‌ها را می‌دهیم.

وب‌گاه گسترش

رجبی مشهدی با بیان اینکه تامین این میزان سرمایه توسط دولت مقدور نیست، البته هدف هم این نیست که دولت این سرمایه را تامین کند، گفت: بر اساس آنچه در قانون مقرر شده برنامه این است که 10 هزار مگاوات نیروگاه توسط صنایع احداث شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در برنامه‌های اجلاس داووس 2024 وارد سوئیس شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«انتقام» عملیاتی شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامی ویژه و کوبنده، برای اولین مرتبه به صورت همزمان دو عملیات موشکی را علیه مواضع داعش و صهیونیستها در دو منطقه متفاوت اجرا کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهور گفت: آزادی بیان و قلم از افتخارات نظام اسلامی است. باید با کسانی که می خواهند با فکر نادرست و قلم زهرآگین امیدها را به ناامیدی تبدیل کنند، مقابله کرد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی به اظهارات نخست وزیر استرالیا در خصوص کشورمان واکنش نشان داد و گفت: اینگونه اتهام زنی‌ها به جمهوری اسلامی ایران ناعادلانه و بی اساس است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون در جلسه‌ای به بررسی ابعاد عملیات موشکی سپاه می‌پردازد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: تروریسم یک تهدید فراگیر جهانی است و ایران در عزم خود برای مبارزه با تروریسم در چارچوب همکاری‌های مشترک منطقه‌ای و بین المللی مصمم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در باب تنش در روابط چین و آمریکا، تحلیل های بسیاری ارائه شده، در این میان جوزف نای، برخلاف سایر کارشناسان براین باور است که ایالات متحده به شکلی نسبی درکی واقع بینانه ای از چین داشته، اما این نگاه در زمان ریاست دونالد ترامپ به ناگهان تغییر کرد، هرچند سیاست های «شی» نیز به سان بنزینی بود که بر آتش ریخته شد.

خبرگزاری تسنیم

در صنعت لوازم خانگی شاخص عمق ساخت داخل که بزرگترین سهم را در ایجاد یک صنعت عمیق دارد با رسیدن به عدد 72.1 درصد، به حرکت از نقطه وابستگی به خودساختگی در تامین قطعات تولید شتاب داده است.