شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حال و هوای بازار دلار و درهم در روز چهارشنبه حکایت از بازگشت هیجانی خریداران داشت. برخی می گفتند به نظر می‌رسد یکی از دلایل هیجانی شدن روند معاملات دلار و درهم ناشی از اتفاقات و تحولات منطقه در چند روز اخیر بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و گیر پترسون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه در حاشیه اجلاس اقتصادی داووس با یکدیگر رایزنی و گفتگو کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و رئیس مجمع جهانی اقتصاد در حاشیه اجلاس داووس دیدار و گفتگو کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر امور خارجه اسلوونی خواستار تقویت همکاری‌های تجاری و اقتصادی دو کشور شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد قرار است از کل دوره سربازی پسرانی که در هنرستان تحصیل کرده‌اند، یک ماه کسر شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه گفت: عملیات ضدتروریستی روز گذشته ایران، علیه یک گروهک تروریستی ایرانی بوده و هیچ‌یک از اتباع پاکستان در این عملیات مورد حمله قرار نگرفته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «علی باقری کنی» معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از دیدار با «انریکه مورا» معاون مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر داد و اظهار کرد: «یک گفت‌وگوی به موقع با انریکه مو را در ژنو در مورد موضوعات مختلف دو جانبه و روند‌های منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله جنگ و نسل‌کشی در غزه داشتم». وزارت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «علی باقری» معاون سیاسی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران از دیدار و گفت‌وگو با «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ژنو سوئیس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیپلمات‌های ارشد ایران و اتحادیه اروپا طی دیدار در ژنو، درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها و مسائل منطقه گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه در خصوص حملات اخیر ایران به گروه‌های تروریستی گفت: هیچ یک از شهروندان پاکستانی مورد حمله موشک و پهپادهای ایرانی قرار نگرفتند. گروه جیش العدل را هدف قرار دادیم نه شهروندان پاکستانی، هدف ما ایرانی‌های تروریست در خاک پاکستان بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه ایران طی حضور در اجلاس داووس، به سوالی درباره حمله روز گذشته ایران به مقر موساد در اربیل پاسخ داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس داووس با همتای سوئیسی خود به رایزنی و گفت‌وگو نشست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه خط قرمز جمهوری اسلامی امنیت مردم است، گفت: از دولت عراق درخواست داریم که حسن همجواری را فراموش نکرده و توافقنامه امنیتی را اجرا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه آمریکا در نشست اقتصادی داووس، پاره کردن توافق هسته‌ای ایران از سوی ترامپ را «یک اشتباه بزرگ» تلقی کرد. وزیر امور خارجه آمریکا در نشست اقتصادی داووس، پاره کردن توافق هسته‌ای ایران از سوی ترامپ را «یک اشتباه بزرگ» تلقی کرد. به گزارش عرشه آنلاین، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه و در پاسخ به پرسش‌های «توماس فریدمن» ستون‌نویس روزنامه نیویورک‌تایمز در نشست...