شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در نشست علنی امروز (یک‌شنبه، 17 دی) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با کلیات این لایحه با قید دوشوری موافقت کردند. ماده 1- به قوه قضائیه اجازه داده می‌شود مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه را با هدف انجام مأموریت‌های قانونی به «سازمان حفاظت و اطلاعات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی پرونده ترور سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی هم مرد میدان مبارزه و جهاد و هم مرد میدان حقوق بشر و انسانیت هم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر به هیئت‌های اجرایی و نظارت می‌گفتند کاری که شما می‌کنید خلاف قانون، آداب و رسوم انتخاباتی است، الان آن را قانونی کردند تا کسی نتواند بگوید غیرقانونی عمل شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رای تشکیل ائتلاف مانع فردی وجود دارد؛ به این معنا که من به تنهایی انسان خوبی هستم اما وقتی در کنار شما قرار می‌گیرم دچار مشکل می‌شویم!

وب‌گاه مشرق نیوز

هیئت اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به کرمان با حضور در جمع خانواده‌های داغدار حادثه تروریستی، بر مجازات همه عاملان این فاجعه تاکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه علنی امروز (یکشنبه 17 دی ماه) جلسه شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. روح الله متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز را به شرح ذیل قرائت کرد: ادامه بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره لایحه الحاق یک بند به تبصره 5 ماده واحده قانون بودجه 1402 گزارش کمیسیون...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حدود 40 سال پیش در همین روزها که جنگ ایران و عراق هم در جریان بود، بیروت ایام پرحادثه و پرتنشی را تجربه می‌کرد، اتفاقاتی که هنوز نه تنها از شدت آن کاسته نشده بلکه بیشتر هم شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تاسیس سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضاییه یکی از دستورکارهای امروز مجلس شورای اسلامی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با هیأتی از حزب‌الله دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با هیأتی از حزب‌الله دیدار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه فرانسه در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.

وب‌گاه عصر ایران

«جوزپ بورل» مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به لبنان سفر کرده است در نشست خبری مشترک با «عبدالله حبیب» وزیر خارجه لبنان با اشاره به تحولات خط آبی این کشور گفت «باید از بروز جنگ جلوگیری کرد و دیپلماسی می‌تواند برای یافتن بهترین راه حل تلاش کند».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوزف بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا که در لبنان به سر می برد با هیاتی از حزب الله دیدار کرد.