شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا که در لبنان به سر می برد با هیاتی از حزب الله دیدار و گفت وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: با تاکید به آتش‌بس فوری در نوار غزه تاکید کرد که 100 درصد ساکنان این باریکه با بحران غذا مواجه هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فلاحت پیشه در گفتگو با جماران با تاکید بر اینکه تا زمانی که تحریم ها ادامه دارد، مبادلات خارجی، به ویژه مبادلات نفتی ایران، باید در قالب یک سری قواعد و قوانین صورت گیرد، گفت: متاسفانه برخی از افراد به اسم دورزدن تحریم ها، قوانین کشور را دور می‌زنند و نتیجه آن این است که هنوز در ایران هدر دادن نفتی که باید در شرایط تحریم به فروش می‌رسید جرم انگاری نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان گفت: هرگونه تنش در جنوب این کشور منطقه را به سمت انفجار کامل اوضاع سوق می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حزب توسعه ملی ایران اسلامی در نامه ای خطاب به قالیباف ریاست مجلس هشدار داد: فارغ از اختلافات فکری در نوع رویکرد و تأمین منافع ملی، تأملی اندک کافی است تا دریابیم برنامه توسعه هفتم بدون توجه به ملاحظات و الزامات پیش‌گفته تدوین شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر لبنان در دیدار با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیروت خواستار توقف نقض حاکمیت کشورش توسط اسرائیل شد.

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام معاونت ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری می گوید: امروز اگر یک شخصیت قرآنی و یک مفسر قرآنی در برابر ظلمی که در جهان وجود دارد و در برابر کشتاری که در فلسطین مبارز و قهرمان وجود دارد، سکوت کند، به هیچ وجه جایز نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمله تروریستی به کرمان تا این لحظه 91 شهید برجای گذاشته است داعش مسئولت حمله آن را به عهده گرفته است. حمله تروریستی به کرمان تا این لحظه 91 شهید برجای گذاشته و داعش مسئولت حمله آن را به عهده گرفته است. به گزارش عرشه آنلاین؛ موضع‌گیری وزی کشور بعد از حمله تروریستی کرمان نشان می‌دهد که گزینه احتمال ورود عناصر داعش از مرزهای شرقی برای انجام حملات در کرمان چندان بیراه نیست.

خبرگزاری تسنیم

لزوم تبیین مرز بین صلح عاقلانه با سازش ذلیلانه، تبیین مرز بین صلح عاقلانه با سازش ذلیلانه، ضرورت تجهیز به پیشرفته ترین فناوری ها جهت ارهاب دشمن و تبیین نسبت ما با جبهه دشمن از جمله محورهای بحث معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در همایش رسالات الله بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده اطلاعات نیروی انتظامی کرمان در دیدار با هیأت اعزامی کمیسیون امنیت ملی مجلس، ابعاد مختلف حادثه تروریستی کرمان و اطلاعات به دست آمده از دوربین‌ها ترافیکی را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ایمانی‌پور گفت: هزاران موسسه قرآنی در خارج از کشور فعالیت دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیأت اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که جهت پیگری ابعاد امنیتی حادثه تروریستی کرمان به این استان سفر کرده اند بامداد امروز با مدیر کل اطلاعات استان کرمان و سردار فرشید فرمانده انتظامی استان دیدار و گفتگو کردند و از پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده جهت برخورد با عوامل پشتیبانی کننده تروریست‌های تکفیری مطلع شدند. در این نشست که...

خبرگزاری تسنیم

عادل عبدالمهدی نخست‌وزیر عراق در زمان ترور شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، توصیفات و روایت‌های ناگفته‌ای از نقش سردار سلیمانی و همچنین ماجرای میانجیگری عراق میان ایران و سعودی‌ها مطرح کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت بسیج دانشجویی دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه، جلسه‌ای با عنوان "تبیین تئوریک سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران از منظر نظریه‌های روابط بین الملل" با سخنرانی سید جلال دهقانی فیروز آبادی، استاد تمام روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی، در سالن دهخدا دانشکده وزارت خارجه برگزار گردید. در این بخش برخی از محور‌های سخنرانی دکتر دهقانی...

خبرگزاری دانشجو

مجلس شورای اسلامی در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری جلسه علنی دارد. دستورکار این جلسات به شرح زیر است: ادامه بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره لایحه الحاق یک بند به تبصره 5 ماده واحده قانون بودجه 1402 گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف بانک مرکزی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تأسیس حفاظت و اطلاعات...