شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه فرارو

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: بررسی ابعاد اقدام تروریستی کرمان در دستور کار اولین جلسه کمیسیون، خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: پالتیکو در تحلیلی راجع به چالش‌های سیاست خارجی بالقوه پیش روی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سال 2024 نوشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پایگاه اینترنتی پالتیکو در تحلیلی راجع به چالش‌های سیاست خارجی بالقوه پیش روی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سال 2024 نوشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته کارشناسان، عضویت در بریکس پتانسیل خوبی برای مراوده با کشورهای عضو از لحاظ صادرات، دلارزدایی و رفع تحریم‌ها ایجاد می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیاری از روزنامه‌ها دیروز تیتر یک خود را به نشست رئیس‌جمهور با احزاب اختصاص دادند. الیاس حضرتی که خود در این نشست حضور داشته در روزنامه اعتماد نوشته است: «نوع خاصی از دوقطبی‌سازی‌های مخرب که اغلب در فضای عمومی کشور شکل می‌گیرند، در این نشست نیز طرح شدند و وقت اعظم جلسه را به خود اختصاص دادند. به‌طور مثال محسن هاشمی بحث آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را مطرح و به سالگرد رحلت ایشان اشاره کرد....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، وقوع دو انفجار در محدوده چهارراه جبلیه کرمان، در مسیر منتهی به گلزار شهدای این شهر، منجر به شهادت 103نفر و مجروح شدن 211نفر (تا لحظه انتشار این گزارش) شد. حادثه تروریستی که به نظر می‌رسد با توجه به آمار بالای شهدا و مجروحان خونین‌ترین حادثه تروریستی کشور پس از انقلاب و در تاریخ معاصر ایران بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت امور خارجه ایران اقدام تروریستی در گلزار شهدای شهر کرمان را که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از شهروندان شد، به شدت محکوم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست خارجی اهمیت زیادی برای توسعه مناسبات همه جانبه با همسایگان قائل است، گفت: همکاری دو قدرت بزرگ منطقه یعنی ایران و ترکیه می‌تواند صلح، ثبات، امنیت و رفاه را برای منطقه به ارمغان داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل متحد به دنبال حادثه تروریستی کرمان نامه‌ای به شورای امنیت ارسال کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور سیاست خارجی و امنیتی در تماس با امیرعبداللهیان اقدام تروریستی در شهر کرمان را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اتحادیه اروپا با شدیدترین لحن بمب‌گذاری امروز در شهر کرمان در ایران را محکوم و همبستگی خود را با مردم ایران ابراز می‌کند». سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اتحادیه اروپا با شدیدترین لحن بمب‌گذاری امروز در شهر کرمان در ایران را محکوم و همبستگی خود را با مردم ایران ابراز می‌کند». به گزارش عرشه آنلاین؛ اتحادیه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جوزپ بورل نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور سیاست خارجی و امنیتی در تماس با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی در شهر کرمان را به شدت محکوم کرد. بورل در این تماس، ضمن تسلیت به خانواده قربانیان و همچنین دولت و ملت ایران، شفای مجروحین را آرزو کرد. وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به ضرورت مقابله جامعه جهانی با اشکال...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده عالی اتحادیه اروپا در تماس با وزیر امور خارجه کشورمان اقدام تروریستی در شهر کرمان را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتخابات امسال در کشورهای کلیدی، به ویژه در ایالات متحده، پیامدهای عمیقی برای جنگ و صلح، تغییرات آب‌وهوایی و احتمالاً آینده دموکراسی خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اقدام تروریستی کرمان را از سر استیصال دانست و تاکید کرد: این گونه اقدامات کور تروریستی خللی در اراده ملت ایران ایجاد نخواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: نیروهای امنیتی در حال کشف رد پاهای مرتبطین حادثه تروریستی کرمان هستند.