شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چراغی گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در دستور کار سفر بلینکن به فلسطین وجود دارد بررسی شرایط پس از جنگ در سرزمین‌های اشغالی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در پیام خود به مناسبت حادثه تروریستی کرمان عنوان داشتند: جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دست‌های آلوده به خون بیگناهان و چه مغز‌های مفسد و شرارت‌زا که...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل منطقه گفت: صهیونیست‌ها فهرست ترور تهیه کرده‌اند و هیچ ابایی از ادامه تجاوز به کشور‌ها ندارند و پاسخ مقاومت به صهیونیست‌ها نباید با تاخیر باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جای خالی دیپلماسی آب در سیاست خارجی باعث از دست دادن منابع آبی مشترک با کشور‌های همسایه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از گذشت ساعت‌ها از جنایت تروریستی مرگبار کرمان همچنان این پرسش چالش‌برانگیز در افکارعمومی مطرح است؛ «هدف از این عملیات چه بوده که دیار کریمان را مفروش خون کرده؟» از سوی دیگر دیدگاه‌های مختلفی در واکنش به این اتفاق مطرح شده است. «دنیای اقتصاد» به سراغ سیاستمداران طیف‌های مختلف سیاسی رفته تا تحلیل آنها را درباره این واقعه جویا شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حجم واکنش‌های منطقه‌ای و جهانی به حادثه تروریستی در کرمان، می‌توان این رویداد را در زمره یکی از حوادث مهم خاورمیانه در طول چند سال اخیر به شمار آورد. چه از حیث عملیات‌های تروریستی و انتحاری داعش که همچنان خطر گروه‌های سلفی جهادی را برای کشورهای منطقه پیش‌رو قرار داده و چه از جنبه تشدید تنش‌ها میان ایران با آمریکا و اسرائیل پس از7 اکتبر و جنگ در نوار غزه. دو خطی که در نحوه پوشش اخبار...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: هیأت اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن حضور در استان کرمان از محل حادثه تروریستی بازدید کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیأت اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در استان کرمان از محل حادثه تروریستی بازدید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعضای هیأت اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در پی ماموریت رئیس مجلس شورای اسلامی به استان کرمان سفر کرده‌اند با همراهی مقامات امنیتی و اطلاعاتی استان از محل حادثه تروریستی ظهر چهارشنبه (13 دی) در مسیر گلزار شهدای کرمان بازدید کردند. در این سفر که به منظور بررسی ابعاد حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت تعدادی از شرکت...

خبرگزاری تسنیم

هیئت اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در استان کرمان از محل حادثه تروریستی چهارشنبه ظهر بازدید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخست وزیر قطر در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبدالهیان حمله تروریستی در کرمان را محکوم کرد و به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ساعات گذشته در بسیاری از رسانه های ترکیه، خبری درباره عبدالله اوجالان دست به دست می شود که روزنامه نگاران، آن را «بمب خبری» نام نهاده اند. ماجرا از این قرار است که اوجالان، سرکرده گروه تروریستی پ. ک. ک (حزب کارگران کردستان ترکیه) به نیروهای تحت امر خود دستور داده که تسلیم شوند. سرکرده گروه تروریستی پ. ک. ک که از سال 1999 میلادی در جزیره ایمره...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندار ایالت فلوریدا و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با گفتن این که دولت بایدن در زمینه جنگ اوکراین بلاتکلیف است، به انتقاد از سیاست خارجی آن پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همان طور که رهبری فرمودند انتقام سختی از قاتلین کشتار کرمان گرفته خواهد شد.