شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس اقتصادی، شوک وارده بر بازار ارز و خاصه افزایش قیمت دلار از روز گذشته را بازی رسانه ای می داند و پیش بینی می کند دوباره دچار افت و کاهش نرخ دلار باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: یک کارشناس اقتصادی گفت: فقط عوامل پایه ای و بنیادین اقتصاد بر قیمت دلار تاثیر دارد و براساس شواهد نرخ دلار دوباره به نقطه اول خود بازمی گردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا روز پنجشنبه با صدور دومین بیانیه درباره حمله تروریستی کرمان، این حادثه هولناک را دوباره محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر جنگ غزه تداوم داشته باشد ممکن است توانایی یا تمایل بیش‌تر قدرت‌های منطقه برای در حاشیه ماندن کم‌تر شود. اگر جنگی جدی بین اسرائیل و حزب‌الله اتفاق بیافتد، و اگر ایران مجبور شود فعالانه‌تر مداخله کند و ایالات متحده ناگزیر به ورود به نفع اسرائیل بشود، ناگهان با یک درگیری منطقه‌ای مواجه می‌شویم که ما در دهه‌ها گذشته تجربه آن را نداشته‌ایم. هفته گذشته مجله فارن پالیسی، با استفان والت،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«فیصل مقداد» در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان، واقعه تروریستی روز گذشته در کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن صد‌ها نفر از مردم بی‌گناه شد را به شدت محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ترکیه در تماسی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان مراتب تسلیت و همبستگی دولت و مردم ترکیه با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمله تروریستی در شهر کرمان را ابراز کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

الموسوی گفت: ما به جان‌فشانی‌های سردار سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس وفاداریم و عهد می‌بندیم که مسیر شهادت را تا خروج نیرو‌های آمریکایی ادامه دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سران کشورهای جهان و سازمان‌های بین‌المللی حمله تروریستی کرمان را به رییس جمهور و ملت ایران تسلیت گفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام صابر اکبری بعدازظهر پنج شنبه در همایش بین المللی «پیام طوفان الاقصی و افول نظام سلطه» که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار شد، اظهار کرد: جهان در حال سپری کردن دوران خاصی است، ظهور انقلاب اسلامی یک پدیده خاص در قرن گذشته بود که آثار و نتایج آن با قوت استمرار دارد. وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بهترین گل‌های از راه دور لالیگا در سال 2023 را ببینید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه پاکستان در تماس تلفنی با همتای ایرانی، شهادت شهروندان بی گناه کشورمان در اقدام تروریستی در شهر کرمان را محکوم کرد و به دولت و مردم کشورمان تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: مدیرعامل اسبق بانک تجارت گفت: فقط عوامل پایه ای و بنیادین اقتصاد بر قیمت دلار تاثیر دارد و براساس شواهد نرخ دلار دوباره به نقطه اول خود بازمی گردد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجله نیوزویک معتقد است پایان «قرن آمریکایی» در خاورمیانه آغاز شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا رنجبر فلاح اقتصاددان پولی و مدیرعامل اسبق بانک تجارت، با بیان اینکه افزایش قیمت دلار در یک روز گذشته مربوط به انتظارات منفی ناشی از بمب‌گذاری تروریستی کرمان است، گفت: متاسفانه بعضی رسانه‌ها در همین مدت کوتاه به آن دامن زده اند و از آب گل آلود ماهی می‌گیرند که بسیار غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای است. وی ادامه داد: برخی رسانه ها می خواهند وانمود...