یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای خارجه، دفاع و کشور به منظور پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان و ارائه گزارش حوزه‌های مرتبط، هفته جاری میهمان کمیسیون امنیت ملی مجلس هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزرای امور خارجه، دفاع و کشور به منظور پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان و ارائه گزارش حوزه‌های مرتبط، هفته جاری میهمان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که نزدیک به 180 هزار نفر از عفونت‌های دستگاه تنفسی در غزه رنج می‌برند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگرچه عزم "حزب اصلاح‌طلب اعتدال و توسعه" برای حضور در انتخابات یک عزم ستودنی است اما در عین حال باید برخی ضرورت‌های سیاسی را نیز به این حزب یادآوری کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: حمله به اردوگاه آوارگان «المغازی» در نوار غزه یکی از «مرگبارترین انفجارها» بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری چین از سفیران کشورش خواست تا «ارتش آهنین دیپلماتیک» وفادار به حزب کمونیست ایجاد کنند؛ اظهاراتی که احیاکننده لفاظی‌های کوبنده «گرگ مبارز» است که از سوی برخی دیپلمات‌ها به عنوان نشانه‌ای از سیاست خارجی قاطعانه‌تر چین تبلیغ می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی از کشتار بی‌رویه غیرنظامیان در نوار غزه توسط اسرائیل انتقاد کرد و خواستار توقف موقت جنگ شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت ژاپن بودجه نظامی را بیش از 16 درصد در سال آینده میلادی افزایش می‌دهد و این امر استقرار موشک‌های دوربرد که قادر به هدف قرار دادن چین و کره‌شمالی هستند را سرعت می‌بخشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: یک کارشناس و پژوهشگر ادیان با اشاره به سخنان سناتور آمریکایی لیندسی گراهام، فرزند کشیش بزرگ اونجلیست‌ها، بیل گراهام که در روزهای نخستین طوفان الاقصی گفته است که ما در جنگی دینی قرار داریم به اعتقادات مسیحیت انجیلی و صهیونیستی پرداخته است که به نظر وی شباهتهای زیادی با مسلک اخباری در جهان اسلام دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه حکومت سرپرست افغانستان تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران همسایه خوب افغانستان است. «امیرخان متقی» وزیر خارجه حکومت طالبان در دیداری با برخی مسوولان رسانه ها و خبرنگاران ایرانی در کابل درباره اوضاع افغانستان و سیاست خارجی حکومت کنونی کابل توضیحاتی را ارائه کرد. «ضیاء احمد تکل» معاون سخنگوی وزارت خارجه طالبان در شبکه اجتماعی ایکس به نقل از امیرخان متقی نوشت هیات سیاست خارجی طالبان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همایش «زنان تاثیرگذار جبهه مقاومت» با حضور بانوان فعال و تاثیرگذار جبهه مقاومت برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: غنی سازی در سطح 60 درصد در مراکز غنی سازی ایران، همواره متناسب با نیاز‌های صلح آمیز کشور و به طور کامل زیر نظر آژانس بین المللی انرژی اتمی بوده است.

وب‌گاه الف

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه خیلی‌ها به فتنه 88 دلخوش بودند، گفت: برخی‌ها برای برای بعد از نظام جمهوری اسلامی برنا‌مه داشتند.