یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنا به دعوت رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه یکشنبه در جلسه این کمیسیون حضور یافت و ضمن ارائه گزارشی از آخرین تحولات غزه به پرسش‌های تعدادی از نمایندگان پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گاردین نوشت که وقایع هفت اکتبر و موضع پوتین در حمایت از فلسطین شکاف عمیقی در روابط میان او نتانیاهو ایجاد کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه از آزادسازی منابع مالی ایران و واریز شدن آن به حساب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران منافع و روابط خود را موکول به موضوع برجام نمی‌کند و توسعه روابط متعادل و متوازن با مناطق مختلف جغرافیایی دنیا در دستور کار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: بحران فلسطین نه به وقایع 7 اکتبر، بلکه به 75 سال اشغالگری رژیم اسراییل و تجاوز مستمر آن به حقوق اساسی فلسطینیان باز می‌گردد.

وب‌گاه الف

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط به وجود کاندیدهایی که امکان حمایت داشته باشند، مد نظر است و ما از این ایده حمایت می کنیم.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت خارجه در شورای اداری خراسان جنوبی گفت: ما همه موضوعات مرتبط با سیاست خارجی را در سبد برجام قرار نخواهیم داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مرعشی گفت: در اعتراضات سال گذشته خاتمی و موسوی بیانیه های جداگانه داشتند و موسوی گفت که مجلس موسسان تشکیل شود ولی آیا مردم معترض قانع شدند؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجیدی مهر گفت: پیش بینی ما این است که امسال مسابقات ما رکوردی را در میزان شرکت کننده در سطح دنیا به جا خواهد گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر امور خارجه عنوان کرد که شرایط رژیم صهیونیستی امروز به گونه ای است که دوستان این رژیم هم به دوران پسا اسرائیل فکر می کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد کشور اصلا فرصت و طاقت تکرار اشتباهات را ندارد. فرصت کمی برای کمک به کشور داریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی در جمع اساتید گفت: امضای موافقتنامه‌های تجاری و پیوستن به اتحادیه‌ها و سازمان‌های اقتصادی منطقه‌ای و جهانی در حالی است که در دوره گذشته بخاطر رویکرد نگاه یک‌جانبه به غرب روابط با کشور‌های همسایه و دوست به شدت آسیب دیده بود به نحوی که بخاطر این موضوع و مخالفت کشوری مثل تاجیکستان که از اشتراکات فراوان فرهنگی و تاریخی برخوردار هستیم امکان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط به وجود کاندیدهایی که امکان حمایت داشته باشند، مد نظر است و ما از این ایده حمایت می کنیم

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان نسبت به برگشت دانشجویان اخراجی توسط سازمان سنجش، برابر با حکم دیوان عدالت اداری رفتار کنند.