شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خارجی مجلس وجود هرگونه آلودگی ناشی از نیروگاه اتمی برق متسامور ارمنستان در رودخانه ارس را منتفی دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد نوشت: کوشش دولت ایران برای افزایش شدید مالیات شفاف و پذیرفتنی نیست. انصاف باید داد که اخذ مالیات از غذا ظلم مضاعفی است که از دولت‌های قبل پایه‌گذاری شد و اکنون قصد دارند آن را به 10درصد افزایش دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار و بررسی تقاضای یک فوریت درباره لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها در دستور کار امروز مجلس قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از تلاش‌ها و اقدامات وزارت امور خارجه در پیگیری حقوق حقه مردم مظلوم فلسطین تشکر و قدردانی کردند. وزیر امور خارجه به پرسش، ولی اسماعیلی نماینده گرمی و انکوت راجع به آلودگی رودخانه ارس از طریق پساب نیروگاه متسامور ارمنستان، پرسش مهدی طغیانی نماینده اصفهان درخصوص وظایف قانونی وزارت امور خارجه در برقراری روابط کشورمان...

خبرگزاری تسنیم

وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خارجی مجلس وجود هرگونه آلودگی ناشی از نیروگاه اتمی برق متسامور ارمنستان در رودخانه ارس را منتفی دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیرعبداللهیان در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن ارایه گزارشی از آخرین تحولات غزه به سؤالات تعدادی از نمایندگان پاسخ داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان سعی کردند بگویند حزب‌الله حزب شد، به مفهوم اینکه وارد بازی قدرت به معنای ناپسند آن شد، در حالی که خودشان یکپارچه و همه‌جانبه دنبال قدرت هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است: ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و و پرورشی غیردولتی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره لایحه الحاق یک بند به تبصره 5 ماده واحده قانون بودجه 1402 گزارش...

خبرگزاری دانشجو

محمود عباس‌زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: یمن با اعمال سیاست‌های بسیار دقیق و اقدامات به موقع حمایت بسیار موثری از مردم فلسطین داشته و خیلی از معادلات را عوض کرده است. وی افزود: یمن با وجود تحریم‌ها و فشار‌های آمریکا و متحدان او، می‌تواند نقش‌های بسیار موثری در مساله فلسطین داشته باشد. عباس زاده اظهارداشت: رفتار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در جلسه کمیسیون امنیت ملی حضور یافت و ضمن ارایه گزارشی از آخرین تحولات غزه به سؤالات تعدادی از نمایندگان پاسخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین الله کرم در مصاحبه با روزنامه جوان دیدگاه‌های خود را در باره مسائل سیاسی بیان کرده است.

وب‌گاه گسترش

هفته نامه اکونومیست، گزارش را منتشر کرده است که در آن به اتفاقات آخرین هفته سال میلادی پرداخته است. اخبار جنگ روسیه و اوکراین، تلاش ونیز برای کاهش گردشگر و همچنین پیش بینی پرفروش ترین کتاب سال آینده، موضوعاتی است که در این گزارش به ان پرداخته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

صادق قطب زاده گفت: من چه نظری در مورد حکومت دولت آقای بازرگان داشتم که با نهایت احترامی که برای ایشان قائل هستم بخواهم حکومت ایشان را ساقط کنم اما به من اتهام زدند که من کودتا کردم علیه ایشان.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علاقه هند به INSTC (کریدور بین المللی شمال - جنوب)، که ارمنستان بخشی از آن است، ریشه محکمی در تلاش برای اتصال زمینی به اوراسیا، آسیای مرکزی و اروپا از طریق فلات ایران دارد. با این هدف، هند قصد دارد INSTC را به ارمنستان گسترش دهد و بندر چاهبهار در جنوب شرق ایران را به بازارهای اروپا و اوراسیا متصل کند.