یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در ایروان با نخست‌وزیر ارمنستان دیدار و اظهار کرد که روابط 2 کشور در مسیر درستی قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهدی عباسی، تحلیلگر مسائل سیاست خارجی می گوید: هرچقدر روابط خارجی ایران گسترش یابد بیش از پیش می‌تواند راهبرد دولت امریکا را با شکست مواجه کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر آمریکا به‌دنبال خروج آبرومندانه از موضوع نسل‌کشی در غزه است، فورا دست از حمایت‌های گسترده نظامی خود از رژیم صهیونیستی بردارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برقرار است، در چارچوب کار کرده و مشکلی نداریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌هایش با مقامات ارمنستان بعدازظهر امروز با نیکول پاشینیان نخست‌وزیر این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدجواد ظریف با بیان این مطلب که از نگاه اسرائیل، پیام ایران و نفوذ معنوی ایران نگران کننده است، اظهار کرد: همانطور که از قدرت گفتمانی، انگیزشی، معنایی، روایت سازی، تصویرسازی برای تهدید انگاری ایران استفاده می‌شود ما باید توجه داشته باشیم که در کنار عناصر مادی قدرت نیازمند عناصر معنوی قدرت هم هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند. اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه پالتیکو به جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به خاطر گاف‌هایش جایزه داد! رسانه پالتیکو به جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به خاطر گاف‌هایش جایزه داد! به گزارش عرشه آنلاین، رسانه پالتیکو اعلام کرد، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به خاطر آنچه که این رسانه سابقه «بی کفایتی دیپلماتیک» وی دانست جایزه‌ای که این رسانه برای این بی کفایتی تحت عنوان «جایزه...

وب‌گاه مشرق نیوز

تحرکات اخیر ظریف به هدف جا انداختن نوسازی گفتماتی اصلاحات در بخش سیاست خارجی صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه پالتیکو اعلام کرد که جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به خاطر آنچه که این رسانه سابقه «بی کفایتی دیپلماتیک» وی دانست جایزه‌ای که این رسانه برای این بی کفایتی تحت عنوان «جایزه بورات برای دیپلماسی» اختصاص داده را دریافت می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز برای دیدار و گفتگو با مقامات ارشد ارمنستان، تهران را به مقصد ایروان ترک کرد.

وب‌گاه گسترش

لایحه برنامه هفتم توسعه در بخش کشاورزی و منابع‌طبیعی، مشتمل بر احکامی در زمینه‌های خودکفایی در محصولات اساسی کشاورزی، مدیریت منابع آب، واگذاری و تغییر کاربری اراضی، مولدسازی اموال غیرمنقول و توسعه تولید آبزیان تنظیم شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه بررسی هماهنگی‌ها و امور اجرایی حج عمره مفرده در نشست مشترک وزارت امور خارجه و نهاد‌های مرتبط با حج برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه شهید کاظمی فرمانده وقت نیروی هوایی سپاه از جمله اولین مدیرانی بودند که برای امدادرسانی وارد منطقه زلزه زده بم شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصر روز دوشنبه رژیم صهیونیستی در حمله تروریستی به منطقه زینبیه سوریه (حومه دمشق) سردار سرتیپ پاسدار سید‌رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را به شهادت رساند. سیدرضی از جمله قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همراهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت یار و همرزم قدیمی‌اش به شهادت رسید. روابط عمومی کل سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای پس از...