یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه فرارو

سخنگوی دولت، گفت: طی دو سال گذشته درست است که ما فروش نفت را افزایش دادیم، ولی همزمان سعی کردیم اثر یا وزن نفت را در بودجه عمومی کاهش دهیم، آخرین آماری که امسال تا این هشت ماه اول منتشر شد 52 درصد بودجه عمومی از محل مالیات تأمین شد. بودجه عمومی برای هزینه‌های جاری کشور است. به جایش در بحث درآمد نفتی سعی شد به حوزه‌های سرمایه‌گذاری برود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر نوبخت که اکنون دبیرکل حزب اعتدال و توسعه است، در گفتگو با روزنامه اعتماد اظهار کرد: - «ما در سال 92 با وعده‌هایی کار را شروع کرده بودیم... از سوی دیگر وقتی در سال 1400 از دولت خارج می‌شدیم، وضعیت برخی شاخص‌ها متناسب با ایده‌آل‌های ما نبودند و می‌توانیم بگوییم در آن زمان شرایط مطلوب نظر و ایده‌آل ما در کشور حاکم نبود. آسیب‌شناسی درونی از...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت روحانی می‌گوید توسعه با تورم 40 درصد و افزایش 29 درصدی حقوق تعارض دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیانیه مراکش با طرح ادعا‌های تکراری امارات درباره جزایر سه‌گانه ایرانی همراه بود و امضای چنین بیانیه‌ای از سوی روسیه با انتقاد‌های زیادی در ایران مواجه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دوگانه بایدن - ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده با یک تهدید مهم مواجه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور بلاروس در واکنش به سخنانی اخیر بورل که گفته بود باید آماده جنگ طولانی با روسیه شد، گفت: بورل فرد احمقی است که هیچ ارتباطی با سیاست ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارزار بمباران بی‌امان اسرائیل علیه نوار غزه به مدت سه هفته ادامه داشت که از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم خواسته شد تا به تلفات سنگین غیرنظامیان در این منطقه تحت محاصره فلسطین رسیدگی کند. نتانیاهو پیش‌تر حملات حماس به اسرائیل را با حملات 11سپتامبر به برج‌های دوقلوی نیویورک و پنتاگون در سال2001 مقایسه کرده بود؛ اما به تازگی پا فراتر گذاشته و این جنگ را با جنگ جهانی دوم مقایسه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت حسن روحانی در مراسم بیست‌ویکمین سالگرد تاسیس مجموعه دنیای‌اقتصاد به‌عنوان اولین سخنران به ایراد سخنرانی پرداخت. جهانگیری در ابتدا با تبریک بیست‌ویکمین سالگرد تاسیس این مجموعه رسانه‌ای گفت: «در ایران این مورد که یک نهالی در یک مقطعی نشانده شود، بزرگ شود و به یک درخت تنومند تبدیل شود، بسیار اندک است؛ اما خوشبختانه دنیای‌اقتصاد از این ویژگی برخوردار است.»...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رضا سراج به‌عنوان سخنگوی دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی منصوب و جایگزین خسروی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی رژیم متجاوز صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار سید رضی موسوی را به شدت محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان با سامح شکری در مورد مناسبات دو جانبه بین دو کشور تلفنی گفتگو کردند.

وب‌گاه الف

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در نامه‌ای به علی‌اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی، خواستار واکنش‌های متوازن نسبت به ادعای واهی روس‌ها و دیگر طرفین پیرامون جزایر سه‌گانه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دیپلمات ارشد کشورمان گفت: جنایت صهیونیست‌ها هیچ تاثیری در جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد الا اینکه دشمن تاوان این نوع جنایات را خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم

دفتر تحکیم وحدت در اولین بیانیه انتخاباتی خود به تبیین اهمیت حضور فعالانه مردم در عرصه انتخابات پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه جمهوری آذربایجان امروز گفت که به دقت سخنان سیاسی ارمنستان را دنبال می کنیم و پیام‌های مثبت خاصی را دریافت کرده‌ایم.