یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات رسمی آمریکایی و سعودی می‌گویند ریاض در پی افزایش تنش‌های منطقه‌ای و با نگرانی از درگیری دوباره با نیروهای مسلح یمن برای کاهش ممنوعیت‌های فروش تسلیحات آمریکایی به عربستان سعودی پافشاری می‌کند و کاخ سفید در حال فراهم کردن مقدمات کاهش برخی از این محدودیت‌ها است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با پیگیری سفارت ایران در ایروان 6 نفر از اتباع ایرانی زندانی در ارمنستان به ایران منتقل شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر کل حزب اعتماد ملی و صاحب امتیاز روزنامه اعتماد درپی صدور احکام سنگین برای سارا معصومی، روزنامه‌نگار حوزه دیپلماسی به رئیس قوه قضاییه نامه نوشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: دبیر کل حزب اعتماد ملی و صاحب امتیاز روزنامه اعتماد درپی صدور احکام سنگین برای سارا معصومی، روزنامه‌نگار حوزه دیپلماسی به رئیس قوه قضاییه نامه نوشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که پرونده حمید نوری کاملاً غیرمنصفانه دادرسی شد و غربی‌ها و دشمنان ایران در این پرونده دست به سیاسی‌کاری زدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: قطعا حکم حبس ابد حمید نوری بر روابط ایران و سوئد تاثیر می‌گذارد، چون مبنای حکم سیاسی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد: ما نسبت به هرگونه اقدام تحریک آمیز رژیم اسرائیل که می‌تواند بر منطقه تأثیر جدی بگذارد، هشدار می‌دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: ایران اجازه دخالت در امور داخلی خود را به هیچ طرف خارجی نمی‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از فرازهای مهم زندگی سیاسی آیت‌الله منتظری حضورشان در مجلس خبرگان قانون اساسی و ریاست‌شان بر آن مجلس است که البته در بیش‌تر مواقع اداره‌ی جلسات را به دکتر بهشتی می‌سپردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هفتمین نشست کشور‌های عضو مجمع تمدن‌های کهن، امروز 30 آذر به ریاست کشورمان در تهران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وزیر کشور گفت: انتخابات عرصه نشان دادن اقتدار ملت ایران است و پرچم عزت و وحدت کشور است. طبیعتا هر ایرانی که به کشور، خاک و ارزش‌ها علاقه‌مند باشد در انتخابات حضور گسترده خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با معاون سیاسی وزیر خارجه جمهوری آذربایجان دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دور جدید مشورت‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران و ترکیه به ریاست معاونان وزرای خارجه دو کشور روز چهارشنبه در تهران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: من به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی قبلا تذکر دادم در مناطقی که حساسیت بالا است باید از نیروهای حرفه‌ای و با تجربه استفاده کنیم و عملیات تروریستی اخیر هم هشداری است که این مسایل را جدی بگیریم تا آسیب‌ها به حداقل برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات فلسطین و روابط دوجانبه رایزنی و گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی درخصوص مطالب مندرج در بیانیه ششمین نشست مجمع همکاری عرب و روسیه گفت: جمهوری اسلامی ایران در حفظ تمامیت سرزمینی خود ذره‌ای تردید نخواهد داشت.