دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان با سیدحسن نصرالله دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه گسترش

بهای معاملات نفت برنت با چهار دلار و 89 سنت معادل 5.7 درصد افزایش، در 90 دلار و 89 سنت در هر بشکه بسته شد. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با چهار دلار و 78 سنت معادل 5.8 درصد افزایش، در 87 دلار و 69 سنت در هر بشکه بسته شد. بهای معاملات نفت برنت با چهار دلار و 89 سنت معادل 5.7 درصد افزایش، در 90 دلار و 89 سنت در هر بشکه بسته شد. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با چهار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهای معاملات نفت برنت با چهار دلار و 89 سنت معادل 5.7 درصد افزایش، در 90 دلار و 89 سنت در هر بشکه بسته شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حذف مولفه امنیت در داخل اراضی اشغالی و فروپاشی ابهت ارتش رژیم صهیونیستی که مدعی است در میان پنج قدرت نظامی اول جهان است، بر دو قوم فلسطینی و صهیون، دو اثر متفاوت خواهد گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تقوی گفت: حضور در قطب جنوب برای ایران دستاورد‌های سیاسی، امنیتی و نظامی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فداحسین مالکی در جلسه علنی امروز (شنبه 22 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: در روز‌های اخیر شاهد حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه هستیم. وی تاکید کرد: حملات ددمنشانه اسرائیل به نوار غزه شرایط را پیچیده‌تر می‌کند و موجی از نفرت را علیه این رژیم منحوس به وجود می‌آورد. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اصلاح طلب میهن در گزارشی به نقد سیاست دولت رئیسی در پرونده FATF پرداخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور رئیسی طی سخنانی در شیراز با بیان اینکه نهضت ملی مسکن ابَر پروژه دولت سیزدهم برای رفع نیاز مردم است تأکید کرد: "ساخت چند واحد مسکونی را نمی‌توان نهضت نامید. "

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور سوریه گفت: باید تلاش کنیم تا از استمرار جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در برنامه جهان امروز ابعاد امنیتی عملیات طوفان الاقصی و تاثیر آن بر ایجاد اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی بررسی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، «وانگ یی»، وزیر خارجه چین در دیدار با جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که مسئله فلسطین هسته اصلی مشکلات در غرب آسیاست. وی در این‌باره گفت: مشکل اصلی این است که استقرار دولت مستقل فلسطینی به مدت طولانی به تأخیر افتاده است. جوزف بورل نیز تأکید کرد که راه‌حل «دو - دولتی» تنها راه پایدار برای حل این مشکل...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: قتل عامی که صهیونیست‌ها در غزه انجام دادند بعد از جنگ جهانی دوم بی‌سابقه بوده است و قطعا آن‌ها از بین می‌روند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مهمترین نقدهایی که به سیاست‌های رسمی ایران وارد می‌شود، در امور بین‌الملل است. سخنان اخیر آقای ظریف به برخی از مؤلفه‌های نادرست این سیاست که شکلی و نه حتی محتوایی هستند، اشاره کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روبرت بگلریان، نماینده مسیحیان ارمنی جنوب در مجلس در کافه خبرآنلاین گفت: دولت اگر بتواند در کوتاه مدت یک بازگشایی در حوزه اقتصادی و سیاست خارجی داشته باشد می توانند مشارکت را بالا ببرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز مردم مظلوم غزه نیازمند حمایت‌های فوری جهانی برای لغو محاصره انسانی و توقف جنایات صهیونیست‌ها هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان با فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه، دیدار و گفتگو کرد.