دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: ایران، مانع اجرایی شدن طرح خاورمیانه جدید است، اما آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپا در پی اجرایی شدن آن هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با اعلام اینکه اسرائیل نمی‌تواند با جنگ، فلسطینیان را مطیع خود کند؛ از سازمان ملل، جامعه جهانی، رهبران ادیان بزرگ به‌ویژه ادیان ابراهیمی و دولت‌های مسلمان می‌خواهد تا دولت اسرائیل را وادار به پذیرش معاهدات و قطعنامه‌های جهانی مبنی بر بازگشت به دوران پیش از جنگ 1967م و حقوق برابر شهروندان نمایند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: رفع محاصره غیرانسانی غزه و جلوگیری از نسل‌کشی در حال انجام در این منطقه نیازمند اقدام فوری از سوی همه امت اسلامی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه نروژ با یادآوری لزوم رعایت قوانین بین‌المللی به اسرائیل، نسبت به کوچاندن فلسطینیان در غزه ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه نروژ در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: من با هشدارهای آنتونیو گوترش (دبیرکل سازمان ملل) و جوزپ بورل (مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا) درباره خطر جابجایی گسترده مردم در داخل غزه همراه می‌شوم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اقدامات مختلف نظامی و تبلیغاتی رژیم صهیونیستی و برخی حامیان آن با هدف زمینه‌سازی برای کوچاندن اجباری مردم مظلوم فلسطین از نوار غزه قویا محکوم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیرامورخارجه کشورمان در رأس هیأتی سیاسی و دیپلماتیک بیروت را به مقصد دوحه ترک کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: اخباری وجود دارد که رژیم صهیونیستی از بمب‌های ممنوعه استفاده می‌کند، ضروری است سازمان ملل در این زمینه گروه تحقیق تشکیل دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: امروز بسیاری داوطلب حضور در عرصه رسانه برای بازتاب جنایات رژیم صهیونیستی هستند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اخیر حماس و جهاد اسلامی فلسطین مبادلات رژیم صهیونیستی را بر هم زد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین درباره عملیات طوفان الاقصی صحبت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده حماس در ایران گفت: هدف اصلی عملیات مقاومت، نابودی رژیم صهیونیستی است و دنیا باید فشار اعمال کند و این اشغال به پایان برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: ما در ایران با همه گرایش‌ها اعلام می‌کنیم که داغدار کودکان فلسطین هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه کشورمان در نشست خبری خود در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت از آمادگی مقاومت برای همه سناریو‌ها علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.