دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدمحمد صدر به اعتماد گفت: بازهم می‌گویم، تصویب FATF مانند احیای برجام یک ضرورت غیر قابل انکار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هک گنبد آهنین در دنیا بی‌نظیر است و همه متخصصین امر را شوکه کرده که این اقدام چگونه رخ داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل بین‌الملل درباره عملیات طوفان الاقصی نکاتی را بیان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجله فارن پالیسی در مفهوم پردازی جدید از ائتلاف‌های نوظهور با منطق سیال و پویای تحولات به انتشار دیدگاهی از مفاهیم جدید روابط بین‌الملل تحت عنوان ظهور شبکه خرده ائتلاف‌ها پرداخته و آن را جایگزینی هوشمند و چابک برای چندجانبه‌گرایی دست و پا گیر و ائتلاف‌های رسمی عنوان کرده است. این فرمت که بر موضوعات خاص و منافع مشترک و اغلب داوطلبانه مبتنی است، به میدان آزمایش قرن بیست‌ویکم تبدیل شده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی وزیر امور خارجه فیلیپین، در مورد مهم‌ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور و به‌ویژه آخرین تحولات فلسطین با همتای خود تبادل نظر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتنصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اظهار داشت که قطع آب، برق و غذا علیه نوار غزه نقض قوانین بین‌المللی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی دریایی نقش ماموریت ناو گروه 86 را در عرصه بین المللی و توسعه آن بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: دشمن ما دشمن حسابگری است اما شوکی که از ماموریت ناوگروه 86 به وی وارد شد باعث بهم ریختن همه معادلات دشمن شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد با اعلام اینکه از ابتدای دولت تا پایان شهریور 1402، بیش از 8.7 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی جلب شده، گفت: تلاش کردیم که کمیسیون اقتصادی ایران و عراق و کمیسیون اقتصادی ایران و چین که مستقیماً بر عهده وزارت اقتصاد و دارایی است را نسبت به گذشته فعال‌تر بکنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: هم اکنون غزه در محاصره کامل انسانی قرار دارد و ارسال دارو و غذا به روی کودکان، زنان و آحاد مردم قطع شده است.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی از نظر سیاسی به بن بست خورده و دیگر توان مقابله و مبارزه را ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده نیروی راهبردی ارتش با تاکید بر اینکه بنا به تاکید مقام‌معظم رهبری بر تببین ابعاد ناوگروه 86 به‌خصوص در دانشگاه‌ها باید مراحل تجربه شده به‌صورت کتاب تدوین و در اختیار دانشگاه‌ها قرار گیرد، افزود: نیروی دریایی آمادگی انتقال آموخته‌ها در این ماموریت خطیر را به جامعه بشری و سایر کشورها دارد.

وب‌گاه منیبان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از به اتمام رسیدن طرح سربازی در این کمیسیون خبر داد. به گزارش منیبان به نقل از مهر، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از به اتمام رسیدن طرح سربازی در این کمیسیون خبر داد. یعقوب رضازاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از به اتمام رسیدن طرح سربازی در این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان شهریور 1402، بیش از 8.7 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی جلب شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با خانم میریانا اسپولیاریک ایگر، رئیس صلیب سرخ جهانی درباره تحولات فلسطین گفتگو و تبادل نظر کرد.