دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران که به بیروت سفر کرده است با نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران که به بیروت سفر کرده است با سید حسن نصرلله، دبیرکل جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تا پایان هفته گذشته، در حالی که دولت بایدن روی آرام‌ماندن خاورمیانه حساب باز کرده بود، بی‌سروصدا اهداف سیاست خود در خاورمیانه را دنبال می‌کرد؛ میانجی‌گری عادی‌سازی روابط اسرائیل و عربستان و تعدیل برنامه هسته‌ای ایران.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در بیروت حضور دارد با نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان دیدار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در مقصد دوم سفرش به منطقه در بیروت حضور دارد صبح امروز (جمعه) 21 مهر ماه با نجیب میقاتی نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان دیدار و گفتگو کرد. این سفر به منظور رایرنی درباره مناسبات دوجانبه و تحولات کنونی در فلسطین و نوار غزه صورت گرفته است. وزیر خارجه بامداد امروز در بدو ورود به بیروت در جمع خبرنگاران...

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ضربه سنگین مقاومت به هیمنه رژیم صهیونیستی در تاریخ ملل ماندگار شد گفت: واکنش مردم فلسطین به این همه ظلم طبیعی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اخبار غیررسمی حکایت از باز شدن پرونده FATF در مجمع تشخیص دارد، اخباری که می گویند چراغ سبز برای پیوستن دولت رئیسی به این لوایح روشن شده و حال توپ در زمین مجمع تشخیص است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیات علمی دانشگاه تهران درباره از سرگیری روابط ایران و سودان نکاتی را بیان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد در یادداشتی به بررسی روند شکل گیری «حزب اللهی صورتی» در میان اصولگرایان پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اخبار غیررسمی حکایت از باز شدن پرونده FATF در مجمع تشخیص دارد، اخباری که می گویند چراغ سبز برای پیوستن دولت رئیسی به این لوایح روشن شده و حال توپ در زمین مجمع تشخیص است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل منطقه گفت: مقاومت فلسطین در حوزه نظامی شاهکار کرد و با حضور 1000 نیرو توانست عملیات آفندی بسیار قوی را اجرا کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

لاریجانی گفت: ملت‌ها که مخالف رژیم صهیونیستی بودند و حالا دولت‌ها هم در توان این رژیم تردید کردند و تئوری سازش با این رژیم به انتها رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگی ایران در سازمان ملل خبر واشنگتن پست درباره بلوکه کردن 6 میلیارد دلار از دارایی‌های ایران را رد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معاون اول رئیس جمهور در جلسه با رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های همسایه گفت: دستاورد‌ها و پیروزی‌های حوزه مقاومت در سالیان گذشته به ویژه در فلسطین ریشه در مسائل فرهنگی دارد چرا که روحیه انقلابی و مقاومت که در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش اساسی داشت، به الگویی برای ملت‌های منطقه تبدیل شده است محمد مخبر در این نشست تأکید...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور در جلسه با رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه گفت: ریشه اصلی اقتدار ایران در جهان و به ویژه کشورهای حوزه محور مقاومت نفوذ فرهنگی انقلاب اسلامی است.