دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصانیوز: بانک مرکزی در آخرین گزارش خود درباره وضعیت اقتصادی ایران اعلام کرد که بیش از 10 میلیارد دلار از دارایی های ایران در عراق در دسترس قرار گرفته است. همچنین بانک مرکزی از مذاکرات در خصوص تامین منابع از طریق فاینانس با چین خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی درخواست برگزاری اجلاس فوق‌العاده وزرای خارجه سازمان را دادیم و از هر ابتکار عمل کشور‌های اسلامی برای حمایت از ملت فلسطین استقبال می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان گفت: حوادث غزه توسط رژیم صهیونیستی جنایت جنگی است و عدم توقف آن بر کل منطقه تأثیر خواهد گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده اصلاح طلب مجلس یازدهم می گوید: اگر مردم پای صندوق رأی بیایند می‌توان مجلس آینده را نسبت به وضعیت فعلی تغییر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیأتی دیپلماتیک وارد فرودگاه بغداد شد و مورد استقبال قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم عزیزی در جمع مردم زرقان و در نشستی که با حضور رییس سازمان انرژی اتمی در این شهر برگزار شد، از دولت خواست که مصوبه حق آلایندگی شهرستان زرقان را اصلاح کنند. عزیزی خطاب به مهندس اسلامی که به عنوان نماینده دولت در زرقان حضور یافته بود، گفت: یکی از مشکلات بزرگ زرقان آلایندگی است که متاسفانه با مصوبه‌ای اشتباه مبنی بر فرمول غلط جمعیت، حق آلایندگی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل آفریقا گفت: شیخ ابراهیم زکزاکی در چارچوب تبادلات فرهنگی به ایران آمده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای خارجه ایران و امارات درباره آخرین تحولات فلسطین گفتگو و تبادل نظر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بررسی طرح خدمت سربازی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور معاونین ستادکل نیرو‌های مسلح و نظام وظیفه انجام شد و قطعاً در این مجلس شورای اسلامی به تصویب خواهد رسید. طرح جدید خدمت سربازی ارائه و بررسی شد قوانین سربازی به زودی بر اساس یک قاعده و طرح جدیدی، با تغییراتی مواجه می‌شود. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عملیات بی‌نظیر طوفان‌الاقصی در حکم یک ضربه کاری بر پیکره پروژه عادی‌سازی روابط با اسرائیل بود.

وب‌گاه فرارو

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بررسی طرح خدمت سربازی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور معاونین ستادکل نیرو‌های مسلح و نظام وظیفه انجام شد و قطعاً در این مجلس شورای اسلامی به تصویب خواهد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هانی زاده گفت: وحشت صهیونیست ها این است که علاوه بر غزه جبهه‌های دیگری در سوریه و جنوب لبنان گشوده شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حشمت‌الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم شورای اسلامی درباره FATF، مذاکره با آمریکا و برجام توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حشمت‌الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم شورای اسلامی به خبرگزاری خبرآنلاین می‌گوید: در حال حاضر دولت در مجمع تشخیص مصلحت نظام اکثریت لازم را دارد و می‌تواند از این اکثریت استفاده کند و کنوانسیون‌ها را در مجمع تشخیص مصلحت نظام دارد و می‌تواند FATF تصویب کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدمحمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت در مصاحبه با اعتماد به بحث FATF پرداخت.