دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، رژیم صهیونیستی را طبق قطعنامه‌های بین المللی جنایتکار دانست و گفت: بر اساس قطعنامه 1967 میلادی باید این رژیم به مرزهای تعیین شده بازگردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش از قالیباف مهلت سه روزه برای جبران کمبود معلم در مدارس گرفت. وزیر آموزش و پرورش از قالیباف مهلت سه روزه برای جبران کمبود معلم در مدارس گرفت. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از 23 هزار کلاس درسی که در آغاز سال تحصیلی با مشکل تامین معلم مواجه بودند امروز کمتر از سه هزار کلاس درس با این مشکل مواجه هستند و وزیر آموزش و پرورش قول دادند ظرف سه روز آینده...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌هایش با همتایان و برخی مقامات نسبت به وقوع فاجعه انسانی در غزه به دلیل تداوم محاصره و حملات رژیم صهیونیستی هشدار داد.

وب‌گاه گسترش

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص بحث معلمان بنده از ابتدا این موضوع را پیگیری کردم. در همان روزهای ابتدایی بر اساس آماری که بنده به دست آوردم حدود 23 هزار کلاس دچار مشکل بود اما بر اساس گزارشی که ساعت 10 شب گذشته از وزیر گرفتم و با توجه به آخرین مصوبه‌ای که برای بازگشت بکار بازنشستگان داشتیم و بدهی‌هایی که پرداخت شد اکنون حدود 3000 کلاس درس با مشکل مواجه هستند که وزیر قول داده‌اند...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از به اتمام رسیدن طرح سربازی در این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه به بیانیه پایانی بیست و هفتمین نشست مشترک وزیران خارجه اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج‌فارس واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قالیباف گفت: رژیم صهیونیستی هیچگاه روی آرامش را نخواهد دید و تا روزی که این رژیم از صحنه روزگار محور شود آرامش نخواهد داشت. حضرت آقا فرمودند مهمترین پیروزی این حرکت آسیب ترمیم ناپذیری بود که به این رژیم وارد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جهان اسلام و جهان عرب یکپارچه ضد ارتباط با رژیم صهیونیستی بوده و این رژیم عملا در سیاست خارجی آسیب ترمیم‌ناپذیری خورده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در سیاست خارجی رژیم صهیونیستی دنبال عادی سازی روابط با کشورهای عربی بود که این اقدامات موجب نگرانی جهان اسلام شده بود، امروز همه امت های اسلامی و عربی مخالف برقراری هرگونه ارتباط با رژیم صهیونیستی هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قالیباف گفت: رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه روی آرامش را نخواهد دید و حضرت آقا فرمودند مهمترین پیروزی، آسیب ترمیم‌ناپذیری بود که به این رژیم وارد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه دقایقی پیش وارد تهران شد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز همه ملت‌های عرب و مسلمان ضد ارتباط با رژیم صهیونیستی هستند و دولت‌هایی که اشتباه کرده و به سمت برقراری ارتباط با این اسب بازنده حرکت کردند باید ببینند که خلاف خواسته ملت خود نباید حرکت کنند.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشستی خبری که مشروح آن در وبگاه وزارت امور خارجه آمریکا منتشر شده است، در پاسخ به این که آیا ارزیابی جدیدی از سوی دولت آمریکا درباره نقش مستقیم ایران در حمله اخیر جنبش مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و ارتباط آن با آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران وجود دارد یا نه، گفت: ما هیچ اطلاعاتی نداریم که نشان دهد ایران این حملات از سوی حماس را هدایت یا هماهنگ...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از به اتمام رسیدن طرح سربازی در این کمیسیون خبر داد. تسنیم نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از به اتمام رسیدن طرح سربازی در این کمیسیون خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، یعقوب رضازاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از به اتمام رسیدن طرح سربازی...