دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه دقایقی پیش وارد تهران شد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز همه ملت‌های عرب و مسلمان ضد ارتباط با رژیم صهیونیستی هستند و دولت‌هایی که اشتباه کرده و به سمت برقراری ارتباط با این اسب بازنده حرکت کردند باید ببینند که خلاف خواسته ملت خود نباید حرکت کنند.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشستی خبری که مشروح آن در وبگاه وزارت امور خارجه آمریکا منتشر شده است، در پاسخ به این که آیا ارزیابی جدیدی از سوی دولت آمریکا درباره نقش مستقیم ایران در حمله اخیر جنبش مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و ارتباط آن با آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران وجود دارد یا نه، گفت: ما هیچ اطلاعاتی نداریم که نشان دهد ایران این حملات از سوی حماس را هدایت یا هماهنگ...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از به اتمام رسیدن طرح سربازی در این کمیسیون خبر داد. تسنیم نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از به اتمام رسیدن طرح سربازی در این کمیسیون خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، یعقوب رضازاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از به اتمام رسیدن طرح سربازی...

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از به اتمام رسیدن طرح سربازی در این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی آمادگی کشورمان برای میزبانی نشست اضطراری وزرای خارجه این سازمان را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از به اتمام رسیدن طرح سربازی در این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبسایت صدای آمریکا با استناد به تحلیل‌های روزنامه‌هایی مانند هم‌میهن و شرق تیتر زد: هشدار دوباره رسانه‌های داخلی ایران به حکومت درباره جنگ غزه: باید سیاستی معقول داشت. صدای آمریکا که علنا سالهاست از جنایات رژیم اشغالگر قدس حمایت می‌کند، نوشت: «در پی حمله تروریستی شبه‌نظامیان در اسرائیل و کشتن صد‌ها نفر، برخی از رسانه‌های داخلی به دولت جمهوری اسلامی...

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - نماینده مردم سلماس و عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نفع کیفیت آموزشی دانشگاهها و مدارس کشور است و به عبارتی ارتقای کیفی دانشگاهها و مراکز علمی را رقم می زند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه کیهان نوشت: برخی نشریات غربگرا عملا تبدیل به بازیچه آمریکا و اسرائیل شده‌اند تا عملیات روانی دشمنان ملت ایران از زبان این رسانه‌ها انجام شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی نشریات غربگرا عملا تبدیل به بازیچه آمریکا و اسرائیل شده‌اند تا عملیات روانی دشمنان ملت ایران از زبان این رسانه‌ها انجام شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس ارشد مسائل محور مقاومت گفت: ایران از هر گروهی که بخواهد برای آزادی فلسطین کمک کند، حمایت می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تصمیم تروییکای اروپایی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران باعث بی‌اثر کردن بند غروب آفتاب برجام می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهارمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و افغانستان برگزار شد.