دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه گسترش

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در سفری غیرمنتظره وارد شهر «اودسا» در اوکراین شد. «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز شنبه در سفری غیرمنتظره وارد شهر «اودسا» در اوکراین شد. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در «اودسا» در این باره گفت: به اینجا آمده ام تا بر حمایت نظامی (از کی یف) تاکید کنم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شماری از ارامنه با یورش به یک کنفرانس با محوریت ترکیه در شهر لس آنجلس آمریکا، شرکت کنندگان در این کنفرانس را مورد حملات کلامی قرار دادند. این کنفرانس به صورت مشترک توسط موسسه «یونس امره» ترکیه و کالج ارتباطات و روزنامه نگاری «USC Annenberg» در شهر لس آنجلس برگزار شد. دکتر «رابرت بانکس» رئیس برنامه کارشناسی ارشد کالج ارتباطات و روزنامه نگاری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی گفت: آخرین صحبت آذربایجان ایجاد کریدور زنگزور و اتصال به نخجوان از داخل جمهوری اسلامی ایران است؛ این پیشنهاد ایران بوده که در زمان مرحوم قاسمی وزیر وقت راه قراردادی برای دادن راهی به آذربایجان از داخل ایران هم امضاء شد. یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی گفت: آخرین صحبت آذربایجان ایجاد کریدور زنگزور و اتصال به نخجوان از داخل جمهوری اسلامی ایران...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بخش بزرگی از کسانی‌که وارد ایران می‌شوند جزو ارتش افغانستان بوده‌اند، این‌ها واقعیت‌هایی است که جای نگرانی دارد، اگر این آمارها درست باشد یک پنجم جمعیت افغانستان در ایران حضور دارند. ا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه کشورمان با انتشار پیامی هفته وحدت را به مسلمانان جهان و همتایان خود در کشور‌های اسلامی تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

باهنر گفت: برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد.

وب‌گاه فرارو

یکی از نکات که بسیاری از ناظران و تحلیلگران اقتصاد در مدت اخیر به آن اشاره داشته‌اند این نکته است که با توجه به تداوم فضای فشار و تحریم‌های خارجی علیه ایران و عدم اجرای اصلاحات موثر در فضای داخلی اقتصاد، چندان نمی‌توان نرخ ارزِ کنونی که در کانال 49 هزار تومان، قرار دارد را واقعی دانست. این مساله پالس‌های معناداری را به بازار می‌فرستد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی گفت: آخرین صحبت آذربایجان ایجاد کریدور زنگزور و اتصال به نخجوان از داخل جمهوری اسلامی ایران است؛ این پیشنهاد ایران بوده که در زمان مرحوم قاسمی وزیر وقت راه قراردادی برای دادن راهی به آذربایجان از داخل ایران هم امضاء شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر کل حزب جامعه اسلامی مهندسین گفت: برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور سیاست خارجی رئیس جمهور آذربایجان گفت: آذربایجان گذردگاه امن و آبرومندانه‌ای را برای ارامنه‌ای که به میل خود قصد ترک منطقه قره‌باغ کوهستانی را دارند، فراهم می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فعلا مناقشه آذربایجان و ارمنستان تمام شده و آذربایجان اعلام کرده که پلن B را دنبال می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پاک‌آیین درباره انحلال جمهوری خودخوانده قره‌باغ و پایان مناقشه 20 ساله در منطقه نکاتی را مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمد علیرضابیگی گفت: سنت جدیدی در دولت آقای رئیسی شکل گرفته است. طبق این سنت، وزرای در معرض استیضاح که مجلس نسبت به کارکرد آنها نقطه‌نظرات منفی وجود داشت، طبق برآورد این وزرا که از جلسه استیضاح با سربلندی بیرون نمی‌آمدند، از قبل به آنها گفته می‌شود که استعفا بدهند