دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در بیانیه پایانی دوازدهمین اجلاس این مجلس از تلاش‌های شبانه‌روزی سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در عرصه‌های اقتصادی و سیاست خارجی قدردانی کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در بیانیه پایانی دوازدهمین اجلاس این مجلس از تلاش‌های شبانه‌روزی رئیس‌جمهور در عرصه‌های اقتصادی و سیاست خارجی قدردانی کردند.

خبرگزاری تسنیم

مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای از مردم به‌خاطر عدم توجه به جریان ضدانقلاب برای حضور در فراخوان‌ها و هم‌چنین اقدامات نهادها و دستگاه‌ها در امر جهاد تبیین قدردانی و بر لزوم امیدآفرینی و تبیین تلاش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی برای همگان تأکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روند کاهشی بازار در چند روز گذشته، قیمت دلار را امروز به محدوده 49 هزار و 160 تومان رساند. پیش‌بینی‌ها می‌گوید اگر روند کاهشی ادامه داشته باشد دلار وارد کانال 48 هزار تومان می‌شود. قیمت دلار امروز کاهش یافت. روند کاهشی بازار در چند روز گذشته، قیمت دلار را امروز به محدوده 49 هزار و 160 تومان رساند. پیش‌بینی‌ها می‌گوید اگر روند کاهشی ادامه داشته باشد دلار وارد کانال 48 هزار تومان می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسلامی گفت: ما با آژانس همکاری می‌کنیم و این همکاری روزانه ادامه دارد، اما برخی از بازرسان به علت عملکردشان رد شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران گفت که ژاپن ابتکاری برای احیای توافق هسته‌ای 2015 ایران و شش قدرت بزرگ را پیشنهاد کرده است. وزیر خارجه ایران از ابتکار دولت ژاپن برای احیای توافق برجام خبر داد. حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران گفت که ژاپن ابتکاری برای احیای توافق هسته‌ای 2015 ایران و شش قدرت بزرگ را پیشنهاد کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک هفته پس از توافق ایران و آمریکا بر سر مبادله زندانیان و آزادسازی درآمدهای بلوکه‌شده ایران، خبرها حکایت از ابتکار ژاپن برای احیای مذاکرات هسته‌ای دارد. وزیر امورخارجه ایران روز سه‌شنبه گفت که ژاپن ابتکاری را برای ازسرگیری مذاکرات هسته ای پیشنهاد داده است. یک هفته پس از توافق ایران و آمریکا بر سر مبادله زندانیان و آزادسازی درآمدهای بلوکه‌شده ایران، خبرها حکایت از ابتکار ژاپن برای احیای...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد قوچانی رئیس کمیته سیاسی حزب کارگزاران سازندگی در گزارشی که در روزنامه سازندگی منتشر شده با تیتر «عبور از انفعال» به دیدار اعضای کمیته سیاسی این حزب باروحانی پرداخته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی کشته و مجروح شدن جمعی از شهروندان عراقی در حادثه آتش سوزی در استان نینوا را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب کمونیست چین در سال های اخیر با چالش‌های بزرگی مواجه شده است، چالش‌هایی که بسیاری بر این باورند می‌تواند آینده چین را با بحران‌های بزرگی مواجه کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از اجرای قرارداد تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا، بازار شایعات درباره ادامه مذاکرات دو کشور داغ شده است. آرین طباطبایی، پژوهشگر بین‌الملل و حوزه علوم سیاسی که اکنون در سمت رییس دفتر معاون وزیر دفاع آمریکا فعالیت می‌کند، اکنون سوژه داغ کاربران در فضای مجازی است. دختر سیدجواد طباطباییِ مشهور (متفکر و خالق نظریه ایرانشهری) که یکباره در سال 1400 در تیم مذاکرات برجامی ایران و آمریکا...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کیسینجر سیستم چین را بیشتر کنفوسیوسی می‌داند تا مارکسیستی. این سیستم به رهبران چین می‌آموزد به حداکثر قدرتی که کشورشان قادر است دست یابند و در پی این باشند که براساس دستاوردهایشان مورد احترام قرار گیرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور با بیان اینکه معتقدیم توانایی حل مشکلات کشور را داریم، گفت: اگر دولت در حوزه سیاست خارجی موفقیت‌هایی داشته است، در پرتو عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با بیان اینکه معتقدیم توانایی حل مشکلات کشور را داریم، گفت: اگر دولت در حوزه سیاست خارجی موفقیت‌هایی داشته است، در پرتو عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیسی گفت: رشد نقدینگی در زمانی که دولت سیزدهم مستقر شد 42 درصد بود و پیش بینی می‌کنیم تا آخر سال این عدد روی 25 درصد تثبیت شود.