دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره مذاکره مستقیم ایران با آمریکا و احتمال از سرگیری مذاکرات برجام به دیده‌بان ایران توضیحاتی داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید داشته است که جنگ روسیه علیه اوکراین، تهدید وجودی علیه همه کشورهاست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار همتای ارمنستانی تصریح کرد: هرگونه تغییر در جغرافیای منطقه ناامن کننده و موجب بی‌ثباتی و تصاعد بحران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تحولات حقوقی بین‌المللی، آهنگ ثابت و یکنواختی ندارند. گاهی اوقات در موضوعی سالیان سال تحولات قابل‌ملاحظه‌ای به چشم نمی‌خورد و ناگاه به‌یکباره تحرکات و تحولات جدی و بنیادینی در آن حوزه رخ می‌دهند. موضوع مصونیت بانک‌های مرکزی و تحریم‌های وضع‌شده علیه آنها نیز در زمره همین موضوعات است که اخیرا تحولات بسیار چشمگیری در آن رخ داده و همچنان در حال وقوع است.

خبرگزاری تسنیم

«ریک فرانکونا» افسر سازمان سیا و وابسته نظامی آمریکا در بغداد، در مصاحبه با رسانه‌های آمریکایی، مهمترین بخشهای ناگفته همکاری پنهانی سازمان سیا با صدام را در زمینه جنگ و سلاح شیمیایی و ارسال تصاویر ماهواره ای افشا کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، این حزب طی نامه‌ای به رئیس جمهور، نسبت به تداوم روندهای نادرست در شیوه اداره کشور هشدار داده و توصیه‌هایی تفصیلی در راستای تصحیح رویکرد کنونی مطرح کرد. حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، این حزب طی نامه‌ای به رئیس جمهور، نسبت به تداوم روندهای نادرست در شیوه اداره کشور هشدار داده و توصیه‌هایی تفصیلی در راستای تصحیح رویکرد کنونی مطرح کرد. حزب اتحاد ملت ایران اسلامی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستگاه‌های امنیتی رژیم اسرائیل مدعی شده‌اند که اعضای هسته‌ای پنج‌نفره را بازداشت کرده‌اند که از فردی ایرانی در اردن برای انجام ترور در داخل اسرائیل دستور گرفته بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آرمن گریگوریان، دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان برای دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد تهران شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی کارشناسان در پی تحولات اخیر در قفقاز جنوبی و پایان مناقشه 30 ساله قره‌باغ، بر این باورند که ایران با مواضع قاطع خود اجازه وقوع جنگ دیگری را در منطقه نداد.

خبرگزاری تسنیم

اعضای کنگره (اعم از سناتورها و نمایندگان دموکرات و جمهوری خواه) روایتگری وزارت خارجه آمریکا از مذاکرات احیای برجام و مواضع رسمی این وزارتخانه را با توجه به سابقه مخدوش کاخ سفید در ارائه روایت های کاذب از واقعیات پنهان، مورد توجه قرار نمی دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: توافق‌نامه امنیتی ایران و عراق تضمین‌کننده امنیت مرز‌های دو کشور و نقشه راهی برای حذف مؤلفه‌های ناامن‌کننده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون دبیرکل حزب الله گفت: کوچکترین اقدام در راستای وحدت اسلامی این است که کشور‌های ما در کنار بلوک دشمن قرار نگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق در رأس هیئتی به‌منظور دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل مجمع فقه اسلامی جده گفت: امروز وحدت همه جانبه باید در وجود ما تجلی پیدا کند و در همه کشور‌های جهان تسری یابد، زیرا نیازمند چنین وحدتی هستیم.