دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مالکی گفت: باتوجه شرایط اخیری که در کشور به وجود آمده است و هجوم زیاد مهاجران که بعضاً هم به صورت غیرقانونی وارد کشور ما می‌شوند، نگرانی‌هایی را برای مردم ما به وجود آورده که نگرانی‌های به حقی هم هست. مالکی گفت: باتوجه شرایط اخیری که در کشور به وجود آمده است و هجوم زیاد مهاجران که بعضاً هم به صورت غیرقانونی وارد کشور ما می‌شوند، نگرانی‌هایی را برای مردم ما به وجود آورده که نگرانی‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مالکی گفت: باتوجه شرایط اخیری که در کشور به وجود آمده است و هجوم زیاد مهاجران که بعضاً هم به صورت غیرقانونی وارد کشور ما می‌شوند، نگرانی‌هایی را برای مردم ما به وجود آورده که نگرانی‌های به حقی هم هست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب گفت: امیدوارم آرمانی همچون اتحادیه کشور‌های اسلامی به منصه ظهور نزدیک و مرز‌های کشور‌های اسلامی کمرنگ شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همایش بین‌المللی وحدت اسلامی با حضور رئیس‌جمهور در سالن اجلاس سران تهران آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاسم محبعلی دیپلمات پیشین وزارت خارجه می‌گوید: تا زمانی که فضای تنازعی با کشور‌های بزرگ ماندگار باشد و کشور در کانال رشد و توسعه اقتصادی نیفتد، گره‌گشایی در کار نخواهد بود. قاسم محبعلی دیپلمات پیشین وزارت خارجه می‌گوید: تا زمانی که فضای تنازعی با کشور‌های بزرگ ماندگار باشد و کشور در کانال رشد و توسعه اقتصادی نیفتد، گره‌گشایی در کار نخواهد بود. به گزارش عرشه آنلاین، قاسم محبعلی، دیپلمات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یک سال مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حاکمیت این کشور کاملاً آشفته به نظر می‌رسد. در عرصه سیاست خارجی مهم‌ترین پرونده این کشور جنگ اوکراین است که شکست سنگین اوکراین در ضد حمله اخیر تمامی برنامه‌های دولت آمریکا را نقش برآب کرده است همین هفته گذشته «سیمورهرش» خبرنگار برجسته آمریکایی به نقل از مقامات اطلاعاتی این کشور اعلام کردکه جنگ اوکراین...

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: نیمه دوم سال 1402 برای سهامداران بورسی چندان خوب شروع نشده و در هفته اول مهرماه هم، بورس با کاهش یک درصدی شاخص کل و نزدیک شدن به سطح مقاومتی 2 میلیون واحدی مواجه شده بود. اما روز گذشته و در حالی این روند به هشتمین روز رسید که بیش از 300 میلیارد تومان سرمایه خرد از بازار خارج شد. عددی که 12 برابر چهارشنبه گذشته بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرشاد مومنی اقتصاددان در هم میهن نوشت: وجه شباهت حیرت‌انگیزی بین مصوبه کمیسیون تلفیق و سند لایحه برنامه هفتم وجود دارد و آن این است که سند جدید نیز همچنان نه برنامه است و نه ربطی به توسعه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا از نهایی شدن چارچوب توافق برای عادی‌سازی رابطه بین اسرائیل و عربستان سعودی خبر داده است. کربی بدون اشاره به جزئیات، تأکید کرده است که در موضوعی بدین پیچیدگی، دو طرف باید امتیازاتی ارائه کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اروپا تاکید کرد که کی‌یف حق دارد از خود در برابر تجاوز روسیه دفاع کرده و کنترل کامل قلمرو خود را دوباره به دست آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اروپا تاکید کرد که کی‌یف حق دارد از خود در برابر تجاوز روسیه دفاع کرده و کنترل کامل قلمرو خود را دوباره به دست آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خیز دولت بایدن جهت تحقق فرایند عادی سازی روابط ریاض و تل آویو توسط گروهی از ناظران به چالش کشیده شده است؛ به باور این گروه، پادشاهی تلاش دارد تا از ضعف واشنگتن در منطقه به نفع خود استفاده کرده و ضمانت های امنیتی و نظامی دریافت کند؛ ضمانت هایی که می تواند زمینه ساز مسابقه تسلیحاتی بزرگ در منطقه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از ناظران با اشاره به فعل و انفعال بازیگران جهان جنوب در ارتباط با جنگ اوکراین، از آغاز عصری تازه در روابط بین الملل می گویند؛ عصری که در چارچوبش بازیگران جهان جنوب تلاش دارند تا نقش بازیگران تصمیم ساز را ایفا کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنان خانم جمیله علم‌الهدی همسر رئیسی درباره بانوی اول کشور با واکنش‌های عمدتا منفی نیروهای انقلابی مواجه شد.