دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه در کنفرانسی بین‌المللی از تمایل مسکو مبنی بر گسترش روابط با کشورهای آمریکای لاتین خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هفته‌نامه اکونومیست در سرمقاله شماره 30 سپتامبر سال 2023، به یک پرسش مهم پاسخ داده است: چرا اتحادیه اروپا باید تقویت و بزرگ‌تر شود؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه بمب‌گذاری در تجمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی میلاد پیامبر (ص) در یکی از شهر‌های بلوچستان پاکستان را محکوم کرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طبق اسناد متقن تاریخی جزایر تنب کوچک، تنب بزرگ و بوموسی متعلق به ایران است، گفت: از لحاظ حقوقی اگر امارات درباره جزایر سه‌گانه شکایتی کند، به سرانجامی نخواهد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مسکو با حمله به اتحادیه اروپا، مدعی شد این اتحادیه به جای کمک به مهاجران، جنگی اعلام نشده علیه آنها به راه انداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نماینده مجلس گفت: اگر امارات درباره جزایر سه گانه شکایت هم کند شکایت آنها از نظر حقوقی سرانجامی نخواهد داشت چون دیوان صلاحیت رسیدگی به این موضوعات را ندارد

وب‌گاه خبر آنلاین

تعداد همراهان روسای جمهوری در ادوار مختلف سفر به مقر سازمان ملل، همواره موضوعی بحث برانگیز بوده است، اینکه هر فرد که با هزینه دولت به نیویورک می رود دقیقا چه مسئولیتی ایفا می کند و حضور او چه نفع و دستاوردی برای ملت و کشور ایران خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور اوکراین گفت: شواهدی در تأیید فروش موشک به روسیه توسط ایران وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور اوکراین گفت که شواهدی از فروش موشک به روسیه توسط ایران وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر جنگ اسرائیل از انقضای تحریم‌های موشکی علیه جمهوری اسلامی ایران، ابراز ترس کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جنگ اسرائیل مدعی شد که جامعه بین‌الملل باید برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران در زمینه موشکی، اقدامات مهمی انجام دهد.

وب‌گاه گسترش

دور جدید تنش و درگیری میان آذربایجان و ارمنستان در روزهای اخیر آغاز شده است و پس از فتح کامل قره‌باغ توسط آذربایجان تعداد ارمنی‌هایی که این منطقه را ترک می‌کنند در حال افزایش است. دور جدید تنش و درگیری میان آذربایجان و ارمنستان در روزهای اخیر آغاز شده است و پس از فتح کامل قره‌باغ توسط آذربایجان تعداد ارمنی‌هایی که این منطقه را ترک می‌کنند در حال افزایش است. به منظور بررسی این تحولات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عابد اکبری کارشناس مسائل بین‌الملل در یادداشتی نوشت: امروزه ورزش به عاملی تأثیرگذار در جامعه و روابط بین‌الملل تبدیل شده است و می‌توان سیاست ورزشی را به عنوان بعدی تازه از سیاست خارجی مورد توجه قرار داد. پاسخ به این پرسش که چگونه کشوری می‌تواند با استفاده از قدرت نرم ورزش در عرصه بین‌المللی در راستای اهداف و منافع ژئوپلیتیکی خود بهره برداری نماید،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رجب طیب اردوغان به زودی به الجزایر سفر خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهریاری گفت: توصیه ما به همه سیاستمداران و فرهنگیان جهان غرب این است که از توهین به مقدسات ادیان دیگر جلوگیری کنند.