سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با بیان اینکه معتقدیم توانایی حل مشکلات کشور را داریم، گفت: اگر دولت در حوزه سیاست خارجی موفقیت‌هایی داشته است، در پرتو عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیسی گفت: رشد نقدینگی در زمانی که دولت سیزدهم مستقر شد 42 درصد بود و پیش بینی می‌کنیم تا آخر سال این عدد روی 25 درصد تثبیت شود.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور با بیان اینکه معتقدیم توانایی حل مشکلات کشور را داریم، گفت: اگر دولت در حوزه سیاست خارجی موفقیت‌هایی داشته است، در پرتو عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به دبیرکل، رئیس مجمع عمومی و رئیس شورای امنیت با محکوم کردن شدید لفاظی‌های نخست وزیر رژیم اسرائیل و اعتراض به نقض دائم و آشکار قوانین بین المللی از سوی این رژیم، اعلام کرد: برای دفاع از منافع ملی خود از اعمال حقوق مشروع و ذاتی خود دریغ نخواهیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک هفته پس از توافق ایران و آمریکا بر سر مبادله زندانیان و آزادسازی درآمدهای بلوکه‌شده ایران، خبرها حکایت از ابتکار ژاپن برای احیای مذاکرات هسته‌ای دارد. وزیر امورخارجه ایران روز سه‌شنبه گفت که ژاپن ابتکاری را برای ازسرگیری مذاکرات هسته ای پیشنهاد داده است. حسین امیرعبداللهیان در گفت وگو با خبرگزاری کیودو تاکید کرد که هرگونه ابتکار ژاپن که با «منافع ایران» همسو باشد، از سوی تهران مثبت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با سفر ابراهیم رئیسی به نیویورک و حضور در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، گزارش‌هایی مدعی شدند که حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران برای سفر به واشنگتن؛ پایتخت ایالات متحده ابراز علاقه کرد اما مخالفت دولت آمریکا مانع از سفر امیرعبداللهیان از نیویورک به پایتخت ایالات متحده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارمنستان از انفعال روسیه درس گرفت و تغییر در رویکرد سیاست خارجی اش را کلید زد و به متحد قدرتمند تازه اش یعنی ایالات متحده تکیه زد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک مقام رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه اذعان کرد جمهوری اسلامی ایران طبق مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد از ماه اکتبر می‌تواند بدون هیچ محدودیت رسمی برنامه موشکی خودش را پیش ببرد. «موشه ادری»، رئیس کمیسیون انرژی اتمی رژیم صهیونیستی در همایش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یادآوری کرد که محدودیت‌های شورای امنیت علیه فعالیت‌های موشکی ایران...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس جمهور با تأکید بر اینکه عمیقاً معتقدیم که می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم، تصریح کرد: در همه حوزه ها کارهای بسیاری انجام شده و در حال انجام است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با هیئت نمایندگان کشور برزیل در وین دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دولت سیزدهم با اشاره به موفقیت‌های کشور در سیاست خارجی، گفت: اگر دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی موفقیت‌هایی داشته است در پرتو عمل به رهنمودهای رهبری بوده است و اگر نواقصی هست از ماست.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بازگشت مهاجرین بستگی به رفتار مجموعه نظام دارد، به سایت شفقنا گفت: مثلا مسوولین نظام می‌توانند عفو عمومی دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره تاثیر قدرت پهپادی ایران در ممانعت از اشتباه محاسباتی دشمن، گفت: اگر قدرت پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران نبود، تهدیدهای بیشتر، جدی‌تر و شاید عملیاتی‌تری علیه کشور صورت می‌گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: با اوج گرفتن تنش در قره باغ و تداوم انفعال روسیه، ایروان - بازیگری که زمانی یکی از متحدان نزدیک مسکو بود - راه خود را جدا کرده و امروز در میدان حریف مانور می دهد. چنین گزاره هایی موجب شده تا ناظران از اعتبار از دست رفته پوتین بگویند.