سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ایران در حوزه پهپاد در سطح جهانی قرار گرفته و صاحب سبک در حوزه تکنیک و تاکتیک شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند «پرچمدار» روایتی ناگفته از قدرت پهپادی ایران ساخته محمد شلتوکی عصر امروز (سه‌شنبه، 4 مهرماه) با حضور سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران رونمایی شد. در این مراسم، احسان صالحی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه عمیقاً معتقدیم که می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم، تصریح کرد: در همه حوزه ها کارهای بسیاری انجام شده و در حال انجام است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله رئیسی رئیس جمهور که به عنوان مهمان روز اول دوازدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم سخنرانی کرد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت از خداوند برای شهدا، علو درجات و برای جانبازان، عافیت و سلامت کامل را مسئلت می‌نماییم. وی همچنین با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) با اشاره...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به اینکه جمهوری اسلامی از قدرت منطقه‌ای عبور کرده تاکید کرد: در حوزه پهپاد درسطح جهانی صاحب سبک شده هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور نوشت: رئیس جمهور ایران هرگونه تغییر ژئوپلتیک یا کریدور را موجب پیچیدگی شرایط و غیر قابل تحمل می‌داند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعداد همراهان روسای جمهوری در ادوار مختلف همواره موضوعی بحث برانگیز بوده است، اینکه هر فرد که با هزینه دولت به نیویورک می رود دقیقا چه مسئولیتی ایفا می کند و حضور او چه نفع و دستاوردی برای ملت و کشور ایران خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

اگر قرار است روی کاهش فقر، کاهش بیکاری و کاهش نابرابری تلاش کنیم، باید به شاخصه‌های رشد اقتصادی توجه داشته باشیم. همچنین افزایش سرمایه گذاری در کشور بسیار مهم است. گرچه نباید فراموش کنیم که هر رشدی، منجر به حل مشکلات کارگری، مشکلات مرتبط با نابرابری و امثالهم نمی‌شود. در حال حاضر در جامعه جهانی، سیستم‌های تکنولوژیکی و تولیدی به گونه‌ای است که یک کشور می‌تواند رشد بالا داشته باشد، اما...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای خبرسازی‌های رسانه‌ای در مورد فرآیند مذاکرات رفع تحریم‌ها را فاقد اعتبار قلمداد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دو کارشناس مسائل غرب آفریقا علت خروج نظامیان فرانسوی از نیجر را بررسی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حمل‌ونقل جاده‌ای شاهد یکی از بحرانی‌ترین دوره‌های خود در تابستان 1402 بود و کمتر کسی توانست بلیت موردنیاز خود را به سرعت و سهولت تهیه کند. اما ریشه‌های این وضع آشفته چه بود؟

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

راوی «بدون مرز» ناگفته‌های بسیاری از حضور ده ساله اش در قاره سیاه را بازگو کرده است؛ وی در فرجام بازروایی خاطرات خود از 4 سال جنگ سخت و نفس گیر با تروریست‌های تکفیری از آن سحرگاه هولناک 13 دی در فرودگاه بغداد رازهای فراوانی را برملا ساخته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «گریگوری گاوز» در نشستی در موسسه کشور‌های عربی خلیج (فارس) در واشنگتن (AGSIW) درباره تحرکات دیپلماتیک اخیر عربستان سعودی و موقعیت آن به عنوان یک بازیگر منطقه‌ای و جهانی و آینده روابط ایالات متحده و عربستان سعودی بحث کرد. وی در این نشست عنوان داشت: نخستین موج از سیاست خارجی پادشاه عربستان و پسرش بن‌سلمان شکست خورد. دخالت در یمن بیشتر یک نوع سیاست...