سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: توافق ایران و آمریکا بر سر تبادل زندانیان با آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران از کره جنوبی، نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره و سنا را در مقابل دولت بایدن قرار داد.

خبرگزاری مهر

بر اساس گزارش نظارت میدانی اعضای کمیسیون امنیت ملی از مراسم اربعین امسال‌، هماهنگی انجام شده با طرف عراقی برای تسهیل در تردد زائرین و خدمت رسانی به مردم طی سال‌های اخیر کم سابقه بوده است.

وب‌گاه گسترش

نشست هم اندیشی حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مدیران ارشد این وزارتخانه با جمعی از اساتید رشته‌های علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه‌ها، روز یکشنبه (دیروز) در مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه برگزار شد. «حسین امیرعبداللهیان» در این نشست پس از شنیدن دیدگاه‌ها و نظرات اساتید دانشگاه در خصوص برخی موضوعات سیاست خارجی و تحولات روابط بین‌الملل،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در پیامی ضمن تسلیت به مردم و دولت لیبی در پی وقوع توفان و سیل در این کشور از آمادگی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای امدادرسانی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ولایتی نوشت: نام «عیسی طباطبایی» برای همیشه در تاریخ مبارزات و بیداری اسلامی زنده می‌ماند و وی موجب افتخار مسلمانان در لبنان و منطقه است.

وب‌گاه 55 آنلاین

موافقت دولت بایدن با صدور معافیت از تحریم برای بانک‌های بین‌المللی جهت انتقال 6 میلیارد دلار از پول‌های مسدود شده ایران انجام شددر ادامه برای اطلاع از موافقت دولت بایدن و واکنش تند جمهوری‌خواهان با ما همراه باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امورخارجه گفت: ایران آماده است تا با حفظ خطوط قرمز، برای احقاق حقوق حقه ملت ایران و لغو تحریم‌ها بر مبنای سند سپتامبر مذاکره کند.

وب‌گاه فرارو

شاید از روزی که امیرعبداللهیان وزیر شده، صریحترین حرفی را که در حضور یک مهمان خارجی بر زبان آورده، همان چیزی باشد که به «خاقان» گفت. او در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «تغییر در ژئوپلیتیک منطقه قفقاز جنوبی را برنمی‌تابیم». این یکی از پیچیدهترین نقاط اختلاف بین ایران و ترکیه است و نیاز به توجه دقیق دارد. اتفاقا وزیری که به تهران آمد، در دورانی که ریاست سرویس اطلاعاتی میت ترکیه را بر عهده داشت،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده است تا با حفظ خطوط قرمز برای احقاق حقوق حقه ملت ایران و لغو تحریم‌ها بر مبنای سند سپتامبر مذاکره کند، اما به آن اکتفا نکرده و همزمان به صورت جدی بی اثر کردن تحریم‌ها را در دستور کار خود قرار داده است. وزیر امور خارجه کشورمان در نشست با اساتید رشته‌های علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه‌ها گفت: ایران آماده است تا با حفظ خطوط قرمز برای...

وب‌گاه منیبان

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه روز یکشنبه با اساتید دانشگاه‌های علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دیدار و درباره مسائل سیاست خارجی و راه‌حل‌های احتمالی تحریم‌های ایران گفت‌وگو کرد. به گزارش منیبان، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه روز یکشنبه با حضور در مرکز مطالعات سیاسی و بین الملل وزارت امور خارجه با جمعی از اساتید دانشگاه های علوم سیاسی و روابط بین الملل دیدار کرد. وزیر در این...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه با تشریح رویکرد کلی دولت سیزدهم در مواجهه با تحریم‌ها مبنی بر تلاش برای بی اثرسازی تحریم‌ها از یک سو و در عین حال باز نگاه داشتن پنجره مذاکرات برای لغو تحریم‌ها از سوی دیگر گفت: ما امروز در نقطه توافق موقت قرار نداریم و آنچه اتفاق افتاده، بازپس گیری عزتمندانه دارایی‌های ملت ایران در دو نوبت، از انگستان و کره جنوبی بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه گفت: ما امروز در نقطه توافق موقت قرار نداریم و آنچه اتفاق افتاده، بازپس گیری عزتمندانه دارایی‌های ملت ایران در دو نوبت، از انگستان و کره جنوبی بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه گفت: ایران آماده است برای احقاق حقوق ملت بر مبنای سند سپتامبر مذاکره کند، اما همزمان بی اثر کردن تحریم‌ها را نیز در دستورکار قرار داده است.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه گفت: ما امروز در نقطه توافق موقت قرار نداریم و آنچه اتفاق افتاده، بازپس گیری عزتمندانه دارایی‌های ملت ایران در دو نوبت، از انگستان و کره جنوبی بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره بیانیه شورای همکاری خلیج فارس نکاتی را بیان کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عبدالله بن سعود العنزی سفیر جدید عربستان در ایران روز گذشته با سفیر چین در تهران ملاقات کرد.