سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: صنعت کالای لوازم خانگی به چنان بلوغ و رشدی در سال های گذشته رسیده است که باید زیست بوم بازاری خود را به حوزه صادرات تغییر دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در شکل‌گیری ناآرامی‌هایی که از اواخر شهریورماه پارسال به راه افتاد و سپس به اغتشاش تبدیل شد، رسانه‌های خارجی به ویژه اتاق‌های فکر غربی نقش قابل توجهی داشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه انعقاد توافقنامه امنیتی میان ایران و عراق، دولتمردان این کشور را موظف کرد اقلیم کردستان را مجبور به تخلیه پایگاه‌های گروهک‌های تروریستی کند، گفت: سفر وزیر امور خارجه عراق به ایران صرفاً برای اجرایی کردن توافقنامه امنیتی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فواد حسین با اعلام خبر سفرش به تهران گفت که عراق به تعهدات امنیتی خود با تهران متعهد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فؤاد حسین، وزیر امور خارجه عراق گفت، فردا به تهران سفر می‌کند. وی با اعلام خبر سفرش به تهران افزود، عراق به تعهدات امنیتی خود با تهران متعهد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

لحظه شماری برای حضور رونالدو، بروزویچ، سادیو مانه، کونان و سایر ستاره های دنیای فوتبال در ایران و رقابت با تیم های فوتبال ایرانی، فرصتی بی بدیل برای پیوند دیپلماسی شهری و ورزش برای ترسیم تصویری تازه و بدون روتوش از فرهنگ و زندگی ایرانیان به دنیاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جمع کشورهای عضو، ضمن درخواست از ایران برای آزادی شهروندان اروپایی اذعان کرد که باز نگه داشتن تمام کانال‌های دیپلماتیک با تهران ضروری است. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جمع کشورهای عضو، ضمن درخواست از ایران برای آزادی شهروندان اروپایی اذعان کرد که باز نگه داشتن تمام کانال‌های دیپلماتیک با تهران ضروری است. نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت ایران در جمهوری آذربایجان اعلام کرد: نقل و انتقال نظامی از سوی نیرو‌های مسلح ایران به مناطق مرزی شمال‌غرب کشور کذب است.

وب‌گاه منیبان

وزیر امور خارجه تاکید کرد که نیازمند تضمین ایران هستیم که زبان و ادبیات حمله و خشونت وجود نداشته باشد. به گزارش منیبان، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، در نشست خبری با همتای عراقی گفت: عراق در منظومه سیاست خارجی ایران جایگاه ممتازی دارد. ما امروز خرسندیم که می توانیم با صدای بلند اعلام کنیم، ایران و عراق به عنوان دو همسایه در غرب آسیا از عالی ترین روابط فی مابین برخوردار هستند....

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: عراق از جایگاه ممتازی در منظومه سیاست خارجی ایران برخوردار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیا سخنان جدید علی باقری را باید حاصل تجربیات دو ساله او و ایجاد زمینه برای توافق احتمالی برجامی دانست. گفته‌هایی که در آستانه تبادل زندانیان و سفر نیویورک دارای اهمیت است. آیا آن‌گونه که برجامیان می‌گویند؛ علی باقری جدیدی متولد شده است؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: برخی مقامات اتحادیه اروپایی اصرار بر استمرار اتخاذ مواضع تقابلی علیه مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه عراق پیش از ظهر امروز در محل وزارت امور خارجه مورد استقبال همتای ایرانی خود قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در حکمی محمد علی بک را به عنوان دستیار وزیر و مدیر کل جدید خلیج فارس این وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در بند 29 قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف شده در نخستین سال اجرایی‌شدن این قانون (سال 96) سامانه حقوق و دستمزد مدیران دولتی را راه‌اندازی کند تا مردم به‌طور شفاف به فیش‌های حقوقی آنها دسترسی داشته باشند.

وب‌گاه گسترش

رحیمی جهان‌آبادی گفت: واقعیت امر این است که باید به صورت موانع به صورت وسیع‌تر و جهانی مشاهده و بررسی کنیم، برای مثال بحث محدودیت‌های بانکی در قالب تحریم‌ها و مشکلاتی که ناشی از نپیوستن به FATF برای ایران به وجود آمده، پیوستن به بریکس قسمت بزرگی از مشکلات را حل نمی‌کند اما در مجموع ظرفیت بریکس ظرفیت عظیمی است. اوایل شهریور ماه خبری مبنی بر عضویت ایران در بریکس در رسانه‌ها منتشر شد....