سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمارهای جدید بانک مرکزی از کاهش نسبت پول به نقدینگی و جذاب شدن سپرده‌های بانکی حکایت دارد. اما چه عواملی در رقم زدن این شرایط نقش داشتند؟ سپرده‌های بانکی برای مردم جذاب شد؛ سپرده‌های بانکی برای مردم در میان بازارهای دارایی جذاب تر شده است؟ آمارهای جدید بانک مرکزی از کاهش نسبت پول به نقدینگی و جذاب شدن سپرده‌های بانکی حکایت دارد. اما چه عواملی در رقم زدن این شرایط نقش داشتند؟ بانک مرکزی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با وجود 16 استان مرزی در کشور، اما رهبر انقلاب تاکید و توجه ویژه‌ای به استان سیستان و بلوچستان و رفع مشکلات معیشتی مردم این استان دارند.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر امور خارجه گفت: اروپا هیچگاه در فهرست سیاه روابط خارجی ما قرار نداشته و ندارد و به هر میزان که این کشورها آماده نقش‌آفرینی در توسعه ایران باشند، با اقبال طرف ایرانی مواجه خواهند شد، اما تاکید راهبردی رئیس جمهور این است که توسعه و پیشرفت کشورمان و رفاه و آسایش مردم نباید گروگان اراده و تصمیم چند پایتخت غربی باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده ایران گفت: در زمینه تبادل زندانیان و آزادسازی دارایی‌های ایران، آمریکا واقع‌بینانه تر از گذشته عمل کرد.

خبرگزاری دانشجو

متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از ادامه مذاکرات در خصوص تبادل زندانیان میان تهران و واشنگتن و انتقال دارایی‌های مسدود شده ایران در کره جنوبی خبر داد.

خبرگزاری مهر

مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده ایران گفت: در زمینه تبادل زندانیان و آزادسازی دارایی‌های ایران، آمریکا واقع‌بینانه تر از گذشته عمل کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرق در یادداشتی به بررسی وضعیت اقتصادی ایران امروز پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از ادامه مذاکرات درباره تبادل زندانیان میان تهران و واشنگتن و انتقال دارایی‌های مسدود شده ایران در کره جنوبی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: حضور تروریست‌ها در اقلیم کردستان و تحرکات آنان علیه امنیت ایران در تعارض با قانون اساسی عراق و مناسبات دوستانه فیمابین است و هیچ طرفی نباید به امنیت همسایگان عراق آسیب برساند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانده نیروی دریایی سپاه دستاوردهای این نیرو را در ارتقاء چهار حوزه سرعت شناورها، توان باربری تسلیحات، افزایش تاب آوری و تجهیزات هوشمند را برای اعضای کمیسیون تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابوالفضل عمویی درباره جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اظهارات فرمانده نیروی دریایی سپاه در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس را بخوانید.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده نیروی دریایی سپاه در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه امنیت در جمهوری اسلامی مردم‌پایه است، به سیاست مسکونی‌سازی جزایر ایرانی در خلیج فارس پرداخت و اقدامات این نیرو در خدمت‌رسانی به مردم مناطق ساحلی را تشریح کرد.‌

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده دائم روسیه در سازمان های بین‌المللی در واکنش به سخنان معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکا و تروئیکای اروپا قصد ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی ندارند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عصر امروز جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، جلسه خود را با موضوع بررسی اقدامات و دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران با حضور فرمانده این نیرو برگزار کرد.