شنبه 7 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته سروش محلاتی، دلیل محرومیت این است که کسانی که باید حقوق محرومان را بدهند، نمی‌دهند و مهمتر از آن، فساد نظام اجتماعی و اقتصادی است. به گفته سروش محلاتی، دلیل محرومیت این است که کسانی که باید حقوق محرومان را بدهند، نمی‌دهند و مهمتر از آن، فساد نظام اجتماعی و اقتصادی است. به گزارش عرشه آنلاین؛ سروش محلاتی: «در مشهد کمی آن سوتر از هتل های 5 ستاره، وحشتناکترین شهر از نظر فقر، فساد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی اتحادیه اروپا با تکرار ادعاها درباره نقش ایران در حمایت نظامی از روسیه در جنگ با اوکراین که بارها از سوی مقام‌های کشورمان رد شده است، مدعی شد که این مساله تاثیر تعیین‌کننده‌ای بر روابط میان اتحادیه اروپا و ایران دارد. سخنگوی اتحادیه اروپا با تکرار ادعاها درباره نقش ایران در حمایت نظامی از روسیه در جنگ با اوکراین که بارها از سوی مقام‌های کشورمان رد شده است، مدعی شد که این مساله...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ایران تصریح کرد: هر تهدیدی علیه تمامیت ارضی همسایگان ما، یا ترسیم دوباره مرزها، چه در شمال باشد، چه در جنوب، چه در شرق و چه در غرب، برای ایران خط قرمز به شمار می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی اتحادیه اروپا با تکرار ادعاها درباره نقش ایران در حمایت نظامی از روسیه در جنگ با اوکراین که بارها از سوی مقام‌های کشورمان رد شده است، مدعی شد که این مساله تاثیر تعیین‌کننده‌ای بر روابط میان اتحادیه اروپا و ایران دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «پیتر استانو» سخنگوی اتحادیه اروپا با تکرار ادعاها درباره نقش ایران در حمایت نظامی از روسیه در جنگ با اوکراین که بارها از سوی مقام‌های کشورمان رد شده است، مدعی شد که این مساله تاثیر تعیین‌کننده‌ای بر روابط میان اتحادیه اروپا و ایران دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناظران از هراس غرب از همکاری نزدیک نظامی ایران و روسیه می گویند و بر این باورند که کرملین موضع بی طرفانه اش در ارتباط با جنگ در خاورمیانه را تغییر داده و توازن تازه حاکم بر منطقه می تواند معادلات پیش رو را تحت تاثیر قرار دهد.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی انتشار اخبار در زمینه موافقت این کمیسیون با طرح لغو فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ در فضای مجازی را تکذیب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تنها پسر خانواده بود که برخلاف برادران که دنبال تجارت رفتند، او مسیر سیاست را انتخاب کرد. ابتدا به عضویت سپاه درآمد و راهی جبهه شد، پس از آن وارد وزارت خارجه شد و... تنها پسر خانواده بود که برخلاف برادران که دنبال تجارت رفتند، او مسیر سیاست را انتخاب کرد. ابتدا به عضویت سپاه درآمد و راهی جبهه شد، پس از آن وارد وزارت خارجه شد به گفته خودش «از سپاه جدا شده‌ام اما قلبا نه، یعنی قلبم هنوز...

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - زینب ترکمان (دانشجوی کارشناسی، دبیر نشریه دانشکده ادبیات - انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی): بعد از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، تمامی اعضای کابینه آقای پزشکان رأی اعتماد گرفتند و دولت چهاردهم رسما کار خود را آغاز کرد. درباره یکی از صحنه‌های ماندگار این روز‌ها می‌توان به انتصاب فرزانه صادق مالواجرد به مقام وزارت راه‌و‌شهرسازی اشاره...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی انتشار اخبار در زمینه موافقت این کمیسیون با طرح لغو فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ در فضای مجازی را تکذیب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حشمت الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم در واکنش به تلاش روسیه برای ایجاد کریدور زنگزور نوشت: زنگزور، حمله پیش‌دستانه پوتین برای جلوگیری از احتمال شکل گیری کانال های ارتباطی دولت جدید ایران و آمریکا است. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم در واکنش به تلاش روسیه برای ایجاد کریدور زنگزور نوشت: زنگزور، حمله پیش‌دستانه پوتین برای جلوگیری از احتمال...

وب‌گاه 55 آنلاین

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم، در واکنش به تلاش‌های روسیه برای ایجاد کریدور زنگزور، این اقدام را حمله‌ای پیشدستانه از سوی پوتین توصیف کرد و تأکید کرد که هدف آن جلوگیری از شکل‌گیری کانال‌های ارتباطی میان دولت جدید ایران و آمریکا است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نماینده مجلس گفت: آقای پزشکیان باید مدل اقتصاد کشور را روشن کند. ایشان در سخنرانی اخیر خودش به این نکته اشاره کرد که کلنگ‌زنی نخواهیم داشت، در حقیقت کلنگ زنی کاری اشتباه بود و باید مزیت های نسبی هر منطقه را با توجه به امکانات آن ارزیابی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مجلس گفت: آقای پزشکیان باید مدل اقتصاد کشور را روشن کند. ایشان در سخنرانی اخیر خودش به این نکته اشاره کرد که کلنگ‌زنی نخواهیم داشت، در حقیقت کلنگ زنی کاری اشتباه بود و باید مزیت های نسبی هر منطقه را با توجه به امکانات آن ارزیابی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زنگزور، حمله پیش‌دستانه پوتین برای جلوگیری از احتمال شکل گیری کانالهای ارتباطی دولت جدید ایران و آمریکا است! حشمت الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم در واکنش به تلاش روسیه برای ایجاد کریدور زنگزور نوشت: زنگزور، حمله پیش‌دستانه پوتین برای جلوگیری از احتمال شکل گیری کانال های ارتباطی دولت جدید ایران و آمریکا است. کاری که دو دهه پیش با حق ایران در رژیم حقوقی...