شنبه 7 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احتمال گشایش کریدور زنگزور با واکنش تعدادی از نماینگان مجلس رو به رو شد.

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور طی پیامی به همتای تاجیکستانی خود سالگرد استقلال این کشور را تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهور طی پیامی به همتای تاجیکستانی خود سالگرد استقلال این کشور را تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور درباره ساخت مدارس در مناطق محروم به همکاری با قرارگاه خاتم الانبیا اشاره کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

ابراهیم عزیزی، در واکنش به مواضع اخیر روس ها در خصوص کریدور زنگزور گفت: ایجاد این کریدور خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کریدور زنگزور خط قرمز ایران است، گفت که ما بارها از طرق مختلف به کشورهای منطقه اعلام کرده‌ایم که این کریدور خط قرمز ایران محسوب می‌شود و هر گونه تغییر و اقدامی در آن با واکنش جدی و محکم ایران مواجه خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارسال موشک‌های بالستیک ایران دفاع کرد. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارسال موشک‌های بالستیک ایران دفاع کرد. بخشایش اردستانی:* (در پاسخ به این پرسش که خبر ارسال موشک های بالستیک ایران به روسیه می تواند تحریم های بیشتر و احتمال فعال شدن مکانیسم ماشه را به همراه داشته باشد): دیگر بالاتر از سیاهی رنگی نیست ما به حزب الله، حماس، حشد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضویت در گروه بریکس، که متشکل از اقتصادهای نوظهور بزرگ است، می‌تواند به ترکیه فرصت‌هایی برای افزایش نفوذ اقتصادی و سیاسی در سطح جهانی ارائه دهد. با این حال، این تصمیم همچنین می‌تواند پیامدهایی برای روابط ترکیه با اتحادیه اروپا و ناتو داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان درباره حل مشکلات یک ساله مدارس سخن گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

واعظی گفت: فرمایش مهم رهبر معظم انقلاب در نخستین دیدار با اعضای دولت چهاردهم، ناظر به موضوع تعامل به نوعی مجوز برای حل و فصل موانع مهم خارجی و مذاکرات بوده و فرصت مغتنم و بسیار خوبی برای دولت چهاردهم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به ادعای گروهی ناظران، از منظر کشورهای آسیب‌دیده، انفعال چین ناامیدکننده است، زیرا این بازیگر هم روابط و هم قدرت اقتصادی برای انجام حرکتی که منجر به توقف حملات می‌شود، دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آندری سیبیها» که به‌عنوان وزیر خارجه جدید اوکراین روی کار آمده است، بدون اتلاف وقت اولویت‌های خود را اعلام کرد؛ سلاح و دیگر هیچ!

وب‌گاه الف

قائم مقام و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: فرمایش مهم رهبر معظم انقلاب در نخستین دیدار با اعضای دولت چهاردهم، ناظر به موضوع تعامل به نوعی مجوز برای حل و فصل موانع مهم خارجی و مذاکرات بوده و فرصت مغتنم و بسیار خوبی برای دولت چهاردهم است تا وفق از سرگیری برجام و نهایتا لغو عزتمندانه تحریم ها در اقتصاد کشور گشایشی چشمگیر ایجاد شود