شنبه 7 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طرحی با عنوان لغو فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ در کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح نشده است.

خبرگزاری دانشجو

ابراهیم رضایی، اخبار منتشر شده مبنی بر لغو فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام را تکذیب کرد و اعلام کرد که هیچ طرحی در این زمینه در کمیسیون امنیت ملی مطرح نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان که چندی پیش در مناظره‌های ریاست‌جمهوری از قاب صدا و سیما با مردم صحبت کرد، اکنون برای نخستین‌بار به‌عنوان رئیس‌جمهور گفته‌هایش را با مردم در میان گذاشت. او در این گفت‌وگو سعی کرد چشم‌اندازی کلی از نوع نگاه دولت در عرصه سیاسی، سیاست خارجی و اقتصاد ارائه دهد. این مصاحبه واکنش‌های متعددی از سوی کارشناسان و سیاستمداران به دنبال داشت. اغلب کارشناسان این نطق را صادقانه دانستند....

وب‌گاه فرارو

رییس مجلس در هیئت رزمندگان اسلام، مشهد مقدس گفت: مواضع من یواشکی یا مبهم نیست / اگر نقد و اختلافی باشد که هست در جلسات دو نفره یا سران قوا پیگیری می‌کنم و لازم نیست همان ابتدا در صحن علنی و رسانه‌ها بگوییم / کمین‌کردن برای شکست دولت خلاف رضایت حضرت آقاست / من در انتخابات رقیب بودم، اما امروز موفقیت دولت موفقیت اسلام و مردم است / کمک به دولت عین جوانمردی است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا هواپیمای رئیس جمهور ونزوئلا را توقیف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا هواپیمای رئیس جمهور ونزوئلا را توقیف کرد.

وب‌گاه فرارو

همواره وقتی دولتی روی کار می‌آید، دولتمردان، حلقه رسانه‌ای و تریبون‌های همسو، به دلایل مختلف تخریب دولت قبل را در دستور کار قرار می‌دهند. رئیس‌جمهور در اولین گفتگوی تلویزیونی خود به جای این که همه چیز را به دولت قبل نسبت دهد، ترجیح داد وضعیت فعلی را برای مردم تشریح و مسیر پیش رو را برای آنان ترسیم کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تارنمای «گلوبال سنکشنز» اطلاعات افراد و نهاد ایرانی تحریم شده را منتشر کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روزنامه اصلاح‌طلب تاکید دارد با توجه به پایان رسیدن زمان‌بندی 8 ساله برجام احتمالا مذاکراتی در پیش خواهد بود که شامل محورهای هسته ای، موشکی، منطقه ای و حقوق بشری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب راستگرای آلمان در تورینگن به 32.8 درصد آراء رسید و اول شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب راستگرای آلمان در تورینگن به 32.8 درصد آراء رسید و اول شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود نیلی معتقد است: «رفع پایدار مجموعه ناترازی‌ها نمی‌تواند یکباره و دفعتی اتفاق بیفتد و مستلزم گذر زمان است.»

وب‌گاه گسترش

مومنی در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور درباره قیمت بنزین، انتقادات خود را مطرح کرد و از ایشان خواست تا نظرات اقتصاددانان را در این زمینه بشنود. او با تأکید بر اینکه اظهارات رئیس‌جمهور در مورد قیمت بنزین بسیار خطرناک و بی‌پایه بوده است، گفت: از آقای پزشکیان می‌خواهیم که صدای اقتصاددانان را بشنود تا به سرنوشت آقای رئیسی دچار نشود. او یادآور شد که در سال 1401، زمانی که مرحوم رئیسی قصد داشت...