شنبه 7 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه عربستان سعودی و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تلفنی درباره آخرین تحولات غزه با یکدیگر گفت وگو کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه عربستان سعودی و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تلفنی درباره آخرین تحولات غزه با یکدیگر گفت وگو کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستیار رئیس‌جمهور روسیه گفت: «ترکیه درخواستی برای عضویت کامل ارائه کرده است و ما آن را بررسی خواهیم کرد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار رئیس‌جمهور روسیه خبر داد که ترکیه رسما برای پیوستن به بریکس درخواست داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناظران با اشاره به پاسخ احتمالی ایران به اسرائیل می‌گویند که تهران پاسخ می‌دهد اما برای ایجاد بازدارندگی نه گسترش تنش و رویارویی. با این همه تداوم صلح شکننده حاکم به فعل و انفعال های اسرائیل منوط است؛ بازیگری که ظاهرا خواهان آتش بس نیست. همزمان گروهی براین باورند که امروز غرب برای تعامل سازنده با ایران پیدا فرصت خوبی پیدا کرده و از همین رو درگیر آزمونی جدی و در عین حال سرنوشت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کم‌سوادی عددی، زمانی خطرناک‌تر می‌شود که با درک نادرست از مفاهیم اقتصادی همراه باشد. حتماً دیده‌اید خبرنگارانی را که نمی‌توانند ارتباط میان مخارج دولت، درآمدهای مالیاتی و کسری بودجه را درک کنند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل امروز چهارشنبه با علی اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه، مهدی سنایی، معاون سیاسی رئیس جمهور و مجید تخت‌روانچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد در دیدار با وزیر امور خارجه تاکید کرد: اگر سیاست خارجی آن بر اساس اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد، موفقیت و دستاوردهای بسیاری خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد در دیدار با وزیر امور خارجه تاکید کرد: اگر سیاست خارجی آن بر اساس اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد، موفقیت و دستاوردهای بسیاری خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خطاب به عراقچی گفت: سیاست خارجی جایگاه حاکمیت عقل است و احساسات نمی‌تواند در آن جای داشته باشد، خوشبختانه شما با توجه به سابقه طولانی که در عرصه سیاست خارجی دارید، می‌توانید با حفظ اصول انقلاب اسلامی و عقلانیت پیش بروید.

وب‌گاه الف

امام جمعه مشهد گفت: سیاست خارجی جایگاه حاکمیت عقل است و احساسات نمی‌تواند در آن جای داشته باشد.

وب‌گاه الف

امام جمعه سلطانیه گفت: اقدام موهن سفیر استرالیا مبنی بر عادی‌سازی مسئله همجنس‌گرایی یک اقدام آگاهانه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک اقتصاددان گفت: اصلاحات در زمان تحریم مانند شلیک به یک هدف متحرک است. همه نیروها همراهی می‌کنند تا در بازار انرژی یک اقدام اصلاحی صورت بگیرد، اما با یک جهش ارز دوباره همه اقدامات بی‌اثر می‌شود. بنابراین بدون اصلاح روابط خارجی، اصلاحات اقتصادی صرفاً یک فرآیند بسیار پرهزینه و مستهلک‌کننده اجتماعی و سیاسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متئو میلر به تلاش پاکستان برای دریافت معافیت از تحریم های گازی علیه ایران به منظور به اتمام رساندن پروژه خط لوله گاز با تهران بار دیگر واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

سفیر استرالیا در تهران به دلیل ترویج همجنسگرایی توسط دستگاه دیپلماسی احضار شد. این در حالی است که برخی از سفرای کشورهای غربی در کشورهای مسلمان اقدامات مشابه را انجام داده بودند.