شنبه 7 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نوشت: در قالب یک هیات 16 نفره و به نمایندگی از سازمان همکاری شانگهای، ماموریت نظارت بر انتخابات زودهنگام مجلس ملی جمهوری آذربایجان را بر عهده داشتم.

وب‌گاه خبر آنلاین

صادق زیباکلام در تحلیلی پیرامون گفت‌وگوی تلویزیونی پزشکیان نوشت: برخی شاید تصور می‌کردند که ایشان با عصای موسی کلیم‌الله به پاستور رفته است.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در شرایطی که ایران در تحریم است، ما باید روابط خود با کشورهای همسایه و کشورهای آسیایی و آفریقایی را به طور جدی تقویت کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولی عهد عربستان سعودی با رئیس‌جمهور مصر درباره آخرین تحولات مربوط به جنگ غزه رایزنی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

صنعت نفت با با رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور پزشکیان و پشت سر گذاشتن دوره طولانی انتقال قدرت از دولت سیزدهم به دولت چهاردهم، دوره جدیدی از مدیریت را آغاز کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: «در نشست نمایندگان مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر باکو آذربایجان، با برشمردن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه انرژی، دفاعی و جغرافیای منحصر به فرد آن به عنوان چهارراه ترانزیت، بر نقش مجالس جهت تزریق نشاط...

خبرگزاری مهر

دو نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در نشست نمایندگان مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر باکو حضور یافتند.

وب‌گاه گسترش

دیشب نخستین برنامه تلویزیونی مسعود پزشکیان با مردم به‌صورت زنده از شبکه‌های سیما پخش شد. او در این برنامه به مشکلات و نگرانی‌های مردم در زمینه تورم، مسائل سیاست خارجی، انتخاب اعضای کابینه و رای اعتماد، و موضوعات دیگر پرداخت.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: 200 کشور در دنیا وجود دارد و دنیا فقط اتحادیه اروپا و کشورهای تحریم‌کننده نیست که خودمان را متوقف به ارتباط با چند کشور اروپایی کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه آرمان می‌گوید برجام مرده است و دیگر احیا نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو در آمریکا بر ماهیت سیاست ایالات متحده در قبال چین تأثیری نخواهد داشت. با این حال، پیروزی ترامپ می‌تواند وخامت روابط دوجانبه را تسریع کند.

وب‌گاه فرارو

وضعیت موجود را مردم می‌بینیند، تورم و گرانی وجود دارد. گندمکاران، پرستاران، بازنشستگان و فرهنگیان مشکل دارند. ناترازی در برق داریم. پولی که برای گندمکاران در قانون پیش بینی شده بود، 120 همت بود که در صندوق هم این مبلغ وجود نداشت.