چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه گسترش

همایون سامه‌یح - نماینده مجلس شورای اسلامی

وب‌گاه 55 آنلاین

امیرحسین بانکی پور رییس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: 99 درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.

خبرگزاری دانشجو

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره اقدامات دستگاه دیپلماسی دولت سیزدهم در زمینه آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی اظهارکرد: توافقی که منجر به آزادسازی پول های بلوکه شده ایران شد، نشان از موفقیت دولت سیزدهم در حوزه دیپلماسی سیاسی و اقتصادی است. آقای رئیسی از همان ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه پیش بینی ما این است که قانون حجاب از مهر امسال اجرایی شود، تاکید کرد: در هفته‌های اخیر روایت سازی های متعددی از قانون حجاب و عفاف صورت گرفته که برخی از آنها بیشتر شبیه به لطیفه است اما آنچه در برخی رسانه‌ها تصویرسازی شده با اصل این قانون، بسیار متفاوت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: 99 درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسلامی گفت: محصول «رادیونوکلیید سزیم - 137» با یک خودباوری عظیم محقق شده و ثابت می‌کند که ما متوقف نمی‌شویم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران در هیچ سطحی با آمریکایی‌ها در حال مذاکره برجامی نیست، چرا که ما به آمریکایی‌ها اعتماد نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: 99 درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان انرژی اتمی در نمایشگاه روایت خدمت از جدیدترین دستاورد‌های جدید هسته‌ای به نام رادیونوکلیید سزیم - 137 رونمایی کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران در هیچ سطحی با آمریکایی‌ها در حال مذاکره برجامی نیست، چرا که ما به آمریکایی‌ها اعتماد نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه دولت سیاست قیمتی برای مسئله انرژی در دستور کار ندارد، گفت: دولت سیزدهم تلاش کرده است تا چند مسئله کشور را حل کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صبح پنج‌شنبه دستاوردی دیگر از دیپلماسی فعال و فراگیر دولت انقلابی نمایان شد و متعاقب سفر آیت‌الله رئیسی به آفریقای جنوبی و حضور در پانزدهمین نشست گروه «بریکس»، موافقت 5 عضو اصلی این گروه با عضویت اصلی جمهوری اسلامی ایران و 5 کشور دیگر در گروه بریکس اعلام شد. عضویت جمهوری اسلامی ایران در این گروه با توجه به موقعیت خاص ترانزیتی، دستاورد‌های خیره‌کننده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مجلس: قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود / بازدارندگی این قانون به حدی قوی است که پیش بینی می‌کنیم تا پاییز امسال عمده ساختارشکنی‌ها در زمینه حجاب برطرف خواهد شد / حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد