چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: همزمان با کشته شدن یوگنی پریگوژین گمانه زنی ها در باب چرایی مرگش افزایش یافته، گروهی بر این باورند که سقوط جت حامل رهبر واگنر زیر سر رهبر کرملین است. به بیانی دیگر، پوتین بدین طریق انتقام اعتباری که شورش واگنر از بین برد را گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان در گفتگوی تلفنی با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر، درخصوص موضوعات مورد علاقه فیمابین به بحث و تبادل نظر پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل بین الملل درباره گزارش نشریه بلومبرگ توضیحاتی را بیان کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان برنامه و بودجه در نخستین نشست مشورتی با کارشناسان اقتصادی گفت: با وجود ناترازی انرژی، افزایش قیمت حامل‌های انرژی در دستور کار نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی‌رفسنجانی بخش اعظمی از خاطرات روز جمعه، چهارم شهریور را به نگارش روزمرگی‌ها اختصاص داده‌است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیران امور خارجه ایران و عمان به صورت تلفنی با یکدیگر گفتگو و رایزنی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حقیقیان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان با وزیر امور خارجه دیدار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان انرژی اتمی درباره سازمان متبوع خود توضیحاتی را بیان کرد و گفت: تا 7 سال آینده ظرفیت نیروی انسانی سازمان ما سه برابر خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نشریه نیوزویک ادعاهایی درباره تلاش ولیعهد سعودی برای پایان دادن به جنگ و متحول کردن کشورش با کمک ایران مطرح کرده است.

خبرگزاری مهر

گرگان - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته 728 هزار فرصت شغلی ایجاد شده که بر اساس گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در کشور یک درصد کاهش یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه سازندگی: وقتی بریکس برای روسیه که کشور بنیانگذار است کار خاصی نمی‌کند نمی‌تواند برای ایران نیز در زمینه تحریم‌ها کاری کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تلاش آمریکا برای عادی‌سازی روابط عربستان و اسرائیل از مدتی پیش با سفر مقام‌های ارشد آمریکایی به ریاض به شدت افزایش یافته و احتمال موفقیت این تلاش‌ها در آینده زیاد ارزیابی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت بایدن تلاش می‌کند مسئله عادی‌سازی مناسبات میان اسرائیل و عربستان پیش از آغاز مبارزات انتخاباتی سال آینده در ایالات متحده به نتیجه برسد زیرا برای سیاست خارجی دولت او یک "دستاورد تاریخی" محسوب خواهد شد.