چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عصرایران در یادداشتی به استقبال رسانه های حامی دولت از پیوستن ایران به بریکس پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اندونزی ممکن است برای پیوستن به بریکس، گروهی از اقتصادهای نوظهور متشکل از برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی، کشور مناسب و طبیعی ای به نظر برسد. این کشور آسیای جنوب شرقی با بیش از 270میلیون نفر یک اقتصاد نوظهور بزرگ است که بر اساس برخی برآوردها می‌تواند تا اواسط قرن در بین پنج اقتصاد برتر جهان قرار گیرد. «آیسیا لیولین» در گزارش 28اوت در الجزیره نوشت، اما وقتی هفته گذشته «سیریل رامافوزا»...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با تلاش‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار، 6 نفر از صیادان ایرانی از کشور سیشل آزاد شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری، گفت: عضویت ایران در بریکس نشان‌دهنده عزم جمهوری اسلامی در برقراری ارتباط سازنده با دنیا است و طرح منزوی‌سازی که آمریکا و استکبار جهانی همیشه به دنبال آن بودند را با شکست مواجه کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره کارنامه دولت سیزدهم توضیح داد.

وب‌گاه الف

دبیر شورای‌عالی هماهنگی سران قوا، موفقیت‌های دولت در عرصه سیاست خارجی و عضویت ایران در سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی را ثمره عقلانیت انقلابی دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی آقازاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی طرح موضوع خرید خدمت سربازی در برنامه هفتم توسعه را رد کرد و گفت: آنچه در مجلس برای تعیین تکلیف مشمولان غایب خدمت سربازی مطرح است، مسائلی نظیر ارتقای آموزشی و مهارتی و همچنین اشتغال بعد از خدمت سربازی و حقوق سربازان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی طرح موضوع خرید خدمت سربازی در برنامه هفتم توسعه را رد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری «آناتولی» ترکیه در تحلیلی با عنوان «اقتصاد و سیاست: عضویت در بریکس برای ایران به چه معناست»، به بررسی منافع اقتصادی و سیاسی این تحول برای ایران پرداخته است. در مقدمه این گزارش آمده است: یک سال بعد از درخواست، ایران رسماً برای عضویت در بلوک تاثیرگذار بریکس دعوت شده است. در اجلاس اخیر بریکس در ژوهانسبورگ، «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - احیای توازن از دست رفته در معادلات سیاست خارجی؛ شاید مهمترین دستاورد دولت سیزدهم در نیمه راه خود است؛ موضوعی که ثمره اش برای کشور، تامین منافع ملی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای‌عالی هماهنگی سران قوا، موفقیت‌های دولت در عرصه سیاست خارجی و عضویت ایران در سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی را ثمره عقلانیت انقلابی دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی طرح موضوع خرید خدمت سربازی در برنامه هفتم توسعه را رد کرد و گفت: آنچه در مجلس برای تعیین تکلیف مشمولان غایب خدمت سربازی مطرح است، مسائلی نظیر ارتقای آموزشی و مهارتی و همچنین اشتغال بعد از خدمت سربازی و حقوق سربازان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه پول بلوکه‌شده‌ای در هیچ کشوری نداریم، گفت: می‌توانیم از دارایی‌هایی که در اختیار داریم، استفاده کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ایام اربعین پایگاه‌های سرکنسولگری ایران در کربلا به زوار ایرانی خدمات مختلفی را ارائه می دهند.

وب‌گاه گسترش

یکی از داغ‌ترین مباحث این روزها در زمینه گفتگوهای اقتصادی، پرداختن به این پرسش است که در مقطع مناسبی برای خرید خودرو هستیم یا کاهش اخیر قیمت‌ها ادامه‌دار خواهد بود و جا دارد بیشتر صبر کنیم؟