چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه کرج گفت: زمانی ایران پیشنهاد داد دلار از مبادلات اقتصادی کنار گذاشته شود تا دنیا نفس بکشد. این پیشنهاد زمانی با بی‌توجهی مواجه شد ولی اکنون همه دنیا از دلار بیزار شده‌اند همانطور که از آمریکا بیزار شده‌اند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی صفری گفت: ورود ایران به بریکس موجب تقویت چندجانبه‌گرایی و تقویت قدرت سیاسی، اقتصادی و تجاری ایران خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو چهره سیاسی در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین بر ضعف تیم اقتصادی دولت تاکید کرده و معتقد بودند مسائل اقتصادی می تواند تبدیل به پاشنه آشیل دولت مستقر در پاستور شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه قم گفت: هر دولت و مردمی که به آمریکا تکیه کردند فروپاشیدند و هر کشوری همانند یمن، عراق، لبنان، سوریه و مانند این‌ها به ایران اسلامی روی آوردند باقی ماندند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امام جمعه اراک گفت: پول‌هایی که قرار است به کشور بازگردد، باید تبدیل به سرمایه‌های مولد شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر خارجه درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها عنوان کرد: آمریکایی‌ها و غربی‌ها روی موضوع دیگری هم خیلی تأکید داشتند، ولی در نهایت با موفقیت دیپلماتیک ایران، آمریکایی‌ها نتوانستند به اهدافشان برسند و آن بحث مذاکرات منطقه‌ای است.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم دنیا را محدود به آمریکا و غرب نمی‌داند، اظهار کرد: ایران با عضویت در بریکس به دنبال تعامل و تجارت با قدرت اقتصادی نوظهور و به دنبال مبادلات غیر دلاری است و می‌تواند در حوزه انرژی، نیروگاه‌ها، ساختمان‌ها و جاده‌ها به ارائه خدمات به کشورهای مختلف بپردازد.

وب‌گاه عصر ایران

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت نوشت: عده‌ای دیروز را در شوک خبر عضویت ایران در بریکس گذراندند؛ از امروز خط تلخ کردن این شیرینی را شروع کرده‌اند

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هر کدام از دلسوزان نظام که شنیدند جمعی از نوجوانان به دنبال مطالعه تاریخ رفته اند خوشحال شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور «بریکس» را یکی از ائتلاف‌های مهم جهانی دانست که نقش موثری در توسعه و ارتقای همکاری‌های اقتصادی و تجاری در سطح جهانی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس جمهور گفت: در سیاست خارجی فقط یک گزینه را دنبال نمی‌کنیم و با یک پرونده روی میز مواجه نیستیم، ما پرونده‌های متعددی در سیاست خارجی داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری روسی اسپوتنیک از کناره‌گیری جوزپ بورل خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، راهبرد معاصر نوشت: تقریباً هر سه ماه یک‌بار اخبار و گزارش‌هایی درباره تحرکات مشکوک نیرو‌های آمریکایی در عراق و سوریه منتشر می‌شود که جدیدترین آن‌ها اردیبهشت و تیر ماه بود. به عنوان نمونه، ماه گذشته منابع خبری از تحرکات مشکوک نیرو‌های کُرد تحت امر آمریکا در سوریه و استقرار تجهیزات و خودرو‌های نظامی به وسیله آن‌ها در خطوط تماس با ارتش سوریه در...