چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه تاکید کرد: به گسترش نفوذ بریکس در سراسر جهان ادامه خواهیم داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ایروانی گفت: تردد بدون مانع و آزاد گروه‌های تروریستی از جمله داعش به داخل خاک سوریه تهدیدی جدی برای صلح و امنیت منطقه و جهان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صالحی گفت: پشتوانه توفیقات دولت در داخل بوده و پیش‌نیاز بلد بودن زبان دنیا بلد بودن زبان ملت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت، عضویت ایران در بریکس که امروز اعلام شد و عضویت رسمی ایران در شانگهای را که ماه گذشته انجام شد، دو نمونه از آخرین دستاوردهای رهاسازی کشور از سیاست خارجی تک‌گزینه و معطل غرب عنوان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با انتشار مطلبی در حساب کاربری خودر در فضای مجازی، نوشت: جمهوری اسلامی ایران عضو بریکس شد. معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور اضافه کرد: عضویت دائم در گروه اقتصاد‌های نوظهور جهانی یک پیشرفت تاریخ‌ساز و موفقیت استراتژیک برای سیاست خارجی جمهوری اسلامی محسوب می‌شود. این موفقیت را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت سربلند...

خبرگزاری مهر

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور از عضویت دائم جمهوری اسلامی ایران در «بریکس» خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی در نشست سران بریکس اعلام کرد که ایران، عربستان، امارات، مصر و آرژانتین از اول ژانویه 2024 به گروه بریکس می‌پیوندند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بعد از تغییر عضویت تهران از ناظر به دائم در پیمان شانگهای، اینک الحاق به پیمان بریکس به عنوان یکی از قطب‌های اصلی ساختار چندقطبی آینده جهان را می‌توان قطعه دیگری از پازل نقش‌آفرینی تهران در سازمان‌های تاثیرگذار بین‌المللی دانست که در دولت سیزدهم تحقق یافته‌است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای هندی خود، عضویت ایران در بریکس را پیگیری کرد.

خبرگزاری تسنیم

سید نظام‌الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: نوع پاسخگویی طالبان در مسأله بازداشت حسین ولایتی و حتی مدت زمان بازداشت او پاسخی به همان گزاره مشهور است که طالبان در مسیر درست گام بر‌می‌دارد یا در بر همان پاشنه قبل می‌گردد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور از عضویت دائم جمهوری اسلامی ایران در گروه اقتصادهای نوظهور جهانی موسوم به «بریکس» خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون دفتر رییس جمهور اعلام کرد: ایران عضو دائم بریکس شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رئیس‌جمهور روسیه بعد از آن که رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی در نشست سران «بریکس» اعلام کرد شش کشور ایران، عربستان سعودی، امارات عربی متحده، مصر و آرژانتین از اول ژانویه 2024 (دی 1402) به‌عنوان اعضای جدید به این گروه می‌پیوندند، برای همکاری با اعضای جدید و علاقه‌مندان به تعامل با بریکس اعلام آمادگی کرد. «ولادیمیر پوتین» گفت: «مذاکره درباره بیانیه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در توئیتی از عضویت کشورمان در بریکس خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون دفتر رییس جمهور اعلام کرد: ایران عضو دائم بریکس (گروه اقتصادهای نوظهور جهانی) شد.