پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه چین با تاکید بر اینکه توقف جنگ غزه اکنون در راس اولویت‌ها قرار دارد، خاطرنشان کرد که صلح منطقه با تحقق عدالت برای مردم فلسطین محقق می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشریه «سان» با استناد بر یک نظرسنجی تازه نوشت بسیاری از رای‌دهنگان آمریکایی نگرانند که «جو بایدن» پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا در صورت پیروزی مجدد در دور بعدی انتخابات، حین ریاستش فوت کند.

خبرگزاری تسنیم

اسامی منتخب بخش گزینش فنی بزرگسالان و نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی مربوطه به این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از آغاز نشست کابینه جنگ اسرائیل برای بررسی حمله احتمالی به رفح خبر دادند.

وب‌گاه الف

همزمان با تلاش‌های شبانه‌روزی برای تحقق قرارداد خرید 630 واگن، به واسطه ارتباط خوب شهردار تهران با دولت و همت آقای رئیسی، 15 درصد پیش پرداخت خرید واگن‌ها پرداخت شده و بزودی واگن‌ها به تهران می‌رسند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی منابع خبری از آغاز نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای بررسی حمله احتمالی به رفح خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، در صدر هیاتی برای حضور در هشتادمین نشست کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) به تایلند، مقر این سازمان بین المللی، سفر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به شکل گسترده‌ای خبر خروج «یحیی السنوار» رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در نوار غزه را پوشش دادند. شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که منابع اطلاعاتی این رژیم خبر حضور السنوار در خیابان‌های نوار غزه و خروج وی از تونل‌های مقاومت را تایید کرده‌اند. همچنین خبر حضور میدانی یحیی السنوار در نوار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون نخست وزیر انگلیس با چشم‌پوشی از گزارش‌های منتشر شده پیرامون کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه ادعا کرد که دولت لندن به نتیجه تحقیقات اسرائیل، به‌عنوان عاملان این جنایت وحشتناک جنگی، اکتفا می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر آشتیانی پیامی منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیانیه بیش از 1000 استاد حوزه علمیه قم در حمایت از طرح نور و اسامی آنان را منتشر کرد. خبرگزاری حوزه، بیانیه بیش از 1000 استاد حوزه علمیه قم در حمایت از طرح نور و اسامی آنان را منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، بیانیه بیش از 1000 استاد حوزه علمیه قم در حمایت از طرح نور و اسامی آنان را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با تلاش‌های شبانه‌روزی برای تحقق قرارداد خرید 630 واگن، به واسطه ارتباط خوب شهردار تهران با دولت و همت آقای رئیسی، 15 درصد پیش پرداخت خرید واگن‌ها پرداخت شده و بزودی واگن‌ها به تهران می‌رسند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حرم شاه عبدالعظیم بیش از 50تن از مشاهیر اسلام و ایران مدفون شده‌اند که به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم. در حرم شاه عبدالعظیم بیش از 50تن از مشاهیر اسلام و ایران مدفون شده‌اند که به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم. به گزارش عرشه آنلاین، امروز 15 شوال سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مشهور به شاه عبدالعظیم (ع) و سیدالکریم است. او از نوادگان حضرت امام حسن مجتبی (ع) است و نسبش با 4 واسطه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عضویت کارگران منتخب جشنواره امتنان در بنیاد ملی نخبگان خبر داد و گفت: بخشی از صنایع کشور در دوره‌های گذشته به تعطیلی کشیده شدند که با نگاه راهبردی دولت مردمی این واحدها احیا شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.