سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجهدر توئیتی نوشت: فلسطین نابود شدنی نیست و زوال در ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی نهفته است.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه نخست وزیر تکراری و معلوم‌الحال رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای واهی خود علیه ایران، به دنبال هویت سازی برای خود و این رژیم نامشروع است، عنوان کرد: زوال در ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی نهفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه کرمان تاکید کرد: امروز یکی از جنگ های علیه ایران، جنگ اقتصادی است که معیشت مردم را نشانه گرفته اند.

خبرگزاری تسنیم

بررسی آمار عملکرد بندر امام نشان می‌دهد طی 9 ماه امسال حدود 9 هزار تن غلات مرجوع شده و ترانشیپ کانتینر نیز با رشد 32.5 درصدی به حدود 64.5 تن رسیده است.

خبرگزاری دانا

امام جمعه موقت تهران گفت: حماسه 9 دی فراموش شدنی نیست و در آن روز یک بار دیگر استحکام بین امام و امت نشان داده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با روشن شدن نتایج نهایی انتخابات میان‌دوره‌ای انتشار آخرین گزارش‌های کمک‌های انتخاباتی برای سال 2022، اکنون وارد چرخه انتخابات ریاست جمهوری 2024 شده‌ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به ادعاهای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رضا غبیشاوی در «عصر ایران» نوشت: چرا در این مدت هیچ رسانه دولتی و در راس آنها ایرنا و روزنامه ایران هیچ انتقادی را نسبت به عملکرد بانک مرکزی و رئیس آن منتشر نمی کردند؟ اگر انتقاد و ایرادی به عملکرد او نبود چرا برکنار یا استعفا داده شد؟ آیا این نشانه ای از نقص بزرگ در فعالیت رسانه ای رسانه های زیرمجموعه دولت نیست؟ آیا این موضوع نشان نمی دهد رسانه های دولتی به طور یکطرفه در حال تبلیغات...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمهور روسیه در تماس تصویری با همتای چینی خود با اشاره به مقاومت پکن و مسکو در برابر فشارهای ژئوپلتیکی، گفت همکاری دو کشور در خدمت ایجاد نظم جهانی عادلانه است.

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه موقت تهران گفت: تشییع پیکر شهید سلیمانی نشان داد که مردم ایران و عراق طرفدار انقلاب ناب هستند و مجاهد بزرگی همچون سردار سلیمانی می‌خواهند.

خبرگزاری دانا

مراسم گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه با حضور پرشور مردم و مسئولان در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به نقل قولی از سیدحسن نصرالله، گفت: مقام معظم رهبری ولی خداوند است که دید شخصی ندارد و الهام الهی دارد و اگر دولت‌ها تحت فرمان ولایت عمل می‌کردند، امروز چنین مشکلات اقتصادی در کشور نداشتیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ان تی وی آلمان، وقتی صحبت از تحویل تسلیحات به اوکراین می‌شود، خطر وقوع جنگ جهانی سوم اغلب توسط کارشناسان مطرح می‌شود. اما "ینز استولتنبرگ"، دبیرکل ناتو در این مورد نظر روشنی دارد و معتقد است که در جنگ روسیه، پشتیبانی نظامی از اوکراین سریعترین راه برای صلح است. ینز استولتنبرگ، دبیرکل ناتو از آلمان و سایر کشور‌های عضو خواسته است تا به...

خبرگزاری دانا

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان از واقعه 9 دی به عنوان یک حماسه ماندگار یاد کرد که باید در تاریخ ثبت شود.