سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

شهردار تهران گفت: همه وجوه زندگی ما نیازمند پیشرفت است؛ اما مشکلات شهروندان امروز ریشه در فرهنگ دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دفتر عقیدتی فرمانده کل قوا گفت: ملت ما در این 43 سال انواع فتنه‌ها را به خود دید و تجارب زیادی کسب کرده است و امروز که فتنه بسیار پیچیده‌ای رقم خود، دشمن می خواست تا ملت ایران از انقلاب جدا شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شرکت زیرساخت درباره شکایات کاربران در خصوص کاهش سرعت اینترنت گفت: اغلب شکایاتی که در حوزه کندی اینترنت مطرح می‌شود مربوط به فیلترشکن‌هاست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 11 از اجرای طرح ویژه انضباط شهری در برخورد با اصناف متخلف خیابان قلمستان خبر داد.

خبرگزاری مهر

قطعنامه پایانی مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در جمع مردم تهران در میدان امام حسین (ع) قرائت شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک مرکزی با درخواست از دستگاه های دولتی ببرای هماهنگی جهت تامین و ایجاد تعهدات ارزی، تاکید کرد نسبت به تخصیص مستمر ارز مورد نیاز فعالان اقتصادی در کوتاه‌ترین زمان اقدام می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخورد قاطع و بدون مماشات با معاونین در جرم و قلم به مزدهایی که قمه اشرار را تیز و سلاح تروریست‌ها را مسلح و جای جلاد و شهید را عوض کرده‌اند از مطالبات جدی ما است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بانک مرکزی به عموم فعالان اقتصادی اطمینان داد که ارز لازم به منظور واردات کالاها و خدمات موردنیاز کشور از طریق سامانه نیما به عنوان مرجع رسمی ارز کشور تامین می‌شود.

خبرگزاری دانا

غضنفری گفت: بزرگترین خیانتی که فتنه گران و سران ان ها کردند به جمهوریت نظام بود چرا که جمهوریت نظام مبتنی بر آرای مردمی است که 85 درصد آن ها در انتخابات شرکت کرده بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آقای رئیس‌جمهوری، به جز مصاحبه‌هایی که در بازداشتگاه‌ها یا زندان‌ها گرفته شده، شواهد و قرائن دیگری دارید که بر اساس آن بگوییم این افراد فریب‌خورده بودند؟ هیچ یک از معترضان در بیرون و شرایط عادی اظهار کرده‌اند که فریب خورده‌ایم و دیگر در تظاهرات و اعتراضات شرکت نمی‌کنیم؟

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت بندر امام خمینی (ره) طی سال‌های آینده، طرح ساخت بندر بزرگ خلیج فارس در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسلامی: دشمنان از ابتدا اتهام بمب هسته ای را در دستور کار خود قرار دادند درحالی‌که در سند استراتژی امنیت ملی امریکا که امسال منتشر شد، به صراحت نوشته اند که اطمینان داریم ایران به دنبال ساخت بمب نیست.

خبرگزاری تسنیم

متن قطعنامه پایانی مراسم بزرگداشت حماسه یوم‌الله ماندگار نهم دی ماه سال 1401 از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منتشر شد.